Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 09:31

Outlet krijg je over het algemeen direct mee. :)

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 21:32

Ik ben geslaagd hoor <3 Een hele mooie van Ladybird, met een vrij laag uitgesneden rug met wat kant (nooit gedacht dat ik dat zou willen, hihi). Een beetje zoals de rechtse, maar dan meer kant:
Afbeelding

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 15:43

Amandavd schreef:
Wanneer gaan jullie trouwen Selina, of zijn jullie al getrouwd?

Iemand nog goede tips voor een trouwfotograaf?


Azcona fotografie...

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:46

Zoo.. het is hier al even stil.

Ik ben benieuwd of er nog weer wat gang valt te krijgen in dit topic, omdat trouwjurken zo leuk zijn!

Ik mag volgende week vrijdag en zaterdag voor het eerst gaan kijken naar jurken! Ik vind het heel spannend...

Heeft er nog iemand tips voor me? Wat aan te trekken, waar op te letten, wat wel/niet te doen?

Qua mensen die mee gaan zit ik goed, ik neem mijn moeder en zus mee.

GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:56

mirriezz schreef:
Heeft er nog iemand tips voor me? Wat aan te trekken, waar op te letten, wat wel/niet te doen?


Ik heb hier nog niet echt gereageerd, maar vorige week mijn jurk gekocht en had dit topic al wel aangestipt en wat doorgekeken. Bij de 2e winkel die ik bezocht heb, heb ik mijn jurk gekocht.

Tip? Álles aanpassen; van mouwen tot strapless, van eenvoudiger tot veel kant/bling etc etc.
Ik wist bijna zeker wat ik niet wilde, maar heb het toch allemaal gepast om er zeker van te zijn.
En uiteindelijk merk je dan vanzelf waar je op terugvalt.

Verder had ik wat jurken gezien bij bruidjes afgelopen jaar die erg lelijk waren als ze omhoog vastgezet werden 's avonds (beetje een kip van achter), dus heb ik daar op gelet.

Verder hoef je niets bijzonders aan te doen of mee te nemen, althans, de winkels waar ik kwam hadden ze evt. torseletten enzovoort om te proberen. Schoenen kan als je ze al hebt, maar hebben ze vaak ook wel staan.

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:12

Tip: je haar een beetje bruidsachtig doen en huidskleurige string oid aan doen.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:15

Ladyson schreef:
Tip: je haar een beetje bruidsachtig doen en huidskleurige string oid aan doen.

Ja, maakt dat ondergoed echt uit? Ik wil sowieso niet zo'n huidskleur 'doorschijn'-jurk, dus dacht dat ondergoed niet zo uit zou maken en veilig voor een boxer te gaan :+

Mijn haar doe ik los. Ik heb een mooie bos krullen en twijfel nog tussen los en opgestoken op de grote dag. Met een haarelastiekje kan ik er heel makkelijk een opgestoken look van maken, dus dan kan ik dat evt ook zien als de jurk niet mooi is met los haar.

Selina

Berichten: 14293
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:19

Ik deed gewoon een onderbroek aan waar ik me fijn in voelde. Maakt dan toch niet echt uit, als hij doorschijnt weet je dat je iets anders moet kopen voor bij de eerste doorpas. Veel plezier!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:25

Dankjewel Selina! Ik ben er nu toch ook wel een beetje zenuwachtig voor, maar heb er ook wel veel zin in!
Het is alleen nog zo onwerkelijk soms dat we echt gaan trouwen en met een jurk wordt het wel heel echt

Selina

Berichten: 14293
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:29

mirriezz schreef:
Dankjewel Selina! Ik ben er nu toch ook wel een beetje zenuwachtig voor, maar heb er ook wel veel zin in!
Het is alleen nog zo onwerkelijk soms dat we echt gaan trouwen en met een jurk wordt het wel heel echt


Herkenbaar, maar het is echt heel leuk :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:43

Spannend Mirriez!
Toen ik jurken ging passen en de eerste aan had drong het past echt tot me door dat ik ging trouwen :')

Century

Berichten: 5965
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 00:25

Het dringt nog steeds niet helemaal door bij mij en ik ben al een aantal maanden getrouwd :')

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 08:06

Century schreef:
Het dringt nog steeds niet helemaal door bij mij en ik ben al een aantal maanden getrouwd :')


Haha, is het zo erg zelfs? Heb je een foto van je jurk?

Ik bladerde gisteren nog even snel een tijdschrift door en zag wat moois <3 maar dat wordt nog wat.
Om jullie een idee te geven:

Afbeelding

De rug hiervan vind ik echt prachtig!
Helaas is de voorkant wat minder... Ik ben dus heel benieuwd of ik volgende week iets vind dat ik mooi vind.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 08:41

Ohh wat een leuk topic!

Zelf zou ik super graag een zwarte trouwjurk willen, al weet ik niet zeker of ik daar voor durf te gaan als het echt ooit zo ver zou komen haha :') al wil ik dan alsnog wel zwarte accenten
Afbeelding
Afbeelding

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 10:18

Ik mag vanmiddag weer passen. Spannend! Heb net mijn proefkapsel laten doen :):).

Ik weet nog hoe overdonderd ik de vorige keer was dat ik hem zag. Ben benieuwd hoe dat vandaag is :D.

Zwarte trouwjurken kunnen echt heel mooi en gaaf zijn trouwens! Soms vind ik het wel jammer dat ze er meer uit zien als galajurk dan echt trouwjurk.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 10:26

DarkCupid schreef:
Ohh wat een leuk topic!

Zelf zou ik super graag een zwarte trouwjurk willen, al weet ik niet zeker of ik daar voor durf te gaan als het echt ooit zo ver zou komen haha :') al wil ik dan alsnog wel zwarte accenten
[ [url=m/yvqqoF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VUjpTA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wow dit is gaaf!!!

Ik hoop ooit zelf nog een mooie trouwjurk aan te kunnen. Al ben ik er een beetje bang voor :') Net een huis gekocht en verbouwd, dus de spaarrekeningen zijn leeg. En met een kleine op komt en nog heel wat andere wensen wordt het lastig om zo'n groot bedrag bij elkaar te krijgen :o

Prairy
Berichten: 9072
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 10:36

Ik heb een zwarte jurk aangehad, en mijn uiteindelijke jurk was oorspronkelijk ook zwart met wit (is aqua met wit geworden). Het stond echt heel erg mooi, maar het was voor mij geen trouwjurk. Ook viel mijn (toch wel heel goed figuur hebbende voor een jurk) een beetje weg door het zwart, waar het in wit juist geaccentueerd werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 10:40

mirriezz schreef:
Century schreef:
Het dringt nog steeds niet helemaal door bij mij en ik ben al een aantal maanden getrouwd :')


Haha, is het zo erg zelfs? Heb je een foto van je jurk?

Ik bladerde gisteren nog even snel een tijdschrift door en zag wat moois <3 maar dat wordt nog wat.
Om jullie een idee te geven:

[ [url=m/6e5lpW.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rug hiervan vind ik echt prachtig!
Helaas is de voorkant wat minder... Ik ben dus heel benieuwd of ik volgende week iets vind dat ik mooi vind.


Heb je een foto van de voorkant?

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:09

vec schreef:
mirriezz schreef:

Haha, is het zo erg zelfs? Heb je een foto van je jurk?

Ik bladerde gisteren nog even snel een tijdschrift door en zag wat moois <3 maar dat wordt nog wat.
Om jullie een idee te geven:

[ [url=m/6e5lpW.jpg]Afbeelding[/url] ]

De rug hiervan vind ik echt prachtig!
Helaas is de voorkant wat minder... Ik ben dus heel benieuwd of ik volgende week iets vind dat ik mooi vind.


Heb je een foto van de voorkant?


Even gepinterest:

Afbeelding

Dit is de voorkant. Ik ben wel van de rustige jurken hoor, dus dat is het probleem niet. Maar ik vind de overgang van lijfje naar rok te 'hoekig' ofzo...

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:17

Ik vind het een schitterende jurk!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:30

vec schreef:
Ik vind het een schitterende jurk!


Jij mag ook nog op zoek toch? Super leuk dat je al iets moois gezien hebt dan! Ik heb je het type en merk even per pb gestuurd.

Mocht je ook zoiets, maar dan net anders weten, ik houd me aanbevolen. Ik vind deze wel heel mooi, maar net niet ofzo.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:39

Oeh wat een heerlijk topic <3
Ik ben zelf deze zomer getrouwd, maar vind het nog steeds zo leuk om mooie jurken voorbij zien te komen :D

Dit was de mijne, van rembo styling, ben er nog steeds heel blij mee, eenvoudig maar toch ook niet helemaal met een open rug en mooie kanten details <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:41

mirriezz schreef:
vec schreef:
Ik vind het een schitterende jurk!


Jij mag ook nog op zoek toch? Super leuk dat je al iets moois gezien hebt dan! Ik heb je het type en merk even per pb gestuurd.

Mocht je ook zoiets, maar dan net anders weten, ik houd me aanbevolen. Ik vind deze wel heel mooi, maar net niet ofzo.


Ik heb hem al! 24 april ga ik hem weer zie na 9 maanden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:41

s_v schreef:
Oeh wat een heerlijk topic <3
Ik ben zelf deze zomer getrouwd, maar vind het nog steeds zo leuk om mooie jurken voorbij zien te komen :D

Dit was de mijne, van rembo styling, ben er nog steeds heel blij mee, eenvoudig maar toch ook niet helemaal met een open rug en mooie kanten details <3
[ [url=m/TXGn7X.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtige jurk!

miezelke

Berichten: 1316
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:45

:wave: Kom hier ook even binnenvallen. Wou nooit trouwen maar mijn vriend heeft me weten te overtuigen... Nu nog wachten op zijn aanzoek :P

Die jurk is prachtig s_v! Ben is op die site van Rembo Styling gaan kijken en da's echt mijn ding... Daar witte cowboylaarzen onder... jummie! :D

Edit; deze vind ik zó gaaf!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miezelke op 06-03-19 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt