Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 07:45

O wat goed, gefeliciteerd! :D

En Jolien, leuk dat jullie ook al een datum hebben!

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:02

Hallo allemaal!

Jaja, ik ga volgend jaar trouwen. :)

Nu ben ik bezig met concreet bruidsmodezaken te bekijken op internet om een afspraak te maken om daadwerkelijk te gaan kijken naar jurken. Mijn plan is om een paar zaken te zoeken en op mijn lijstje te zetten, zodat ik als ik bij de ene niet slaag door kan naar de ander, in plaats van dat ik dan weer opnieuw kan beginnen met mijn zoektocht.

Op sommige site's kun je een greep uit het assortiment zien, maar dit is waarschijnlijk lang niet alles wat ze hebben? Vind het lastig om daar op af te gaan; het kan natuurlijk net zijn dat mijn droomjurk net niet tussen de collectie op internet staat. Maar toch zegt die collectie wel weer iets over het soort jurken dat ze hebben.

Met welke zaken hebben jullie goede ervaring? :)
Mijn interesse gaat ook uit naar blush (zag ik hier ergens eerder staan) combi van tule/(bohemian)kant
Oh, mijn budget is +/- 1000,-

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:13

Met een budget van €1000.- ben je al wat meer beperkt in je keuze wat betreft winkels. De meeste winkels begint het vanaf dat bedrag. Ik zou normaal zeggen Koonings, maar die begint vols mij nog hoger.

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:17

Ja, daar heb je zeker een punt!
Ik wil misschien wel iets boven mijn budget gaan zitten, maar als ik nu mijn budget al opschuif ga ik alleen maar hoger zitten. Kwam toevallig net ook terecht bij Koonings, zie via internet ze ook wel jurken hebben in de wat lagere prijsklasse, ik ga eens kijken :j

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:23

Volgtopic, ik ga ook trouwen (in 2019 :+ )
Mijn droomjurk <3
Afbeelding

Helaas wel veeerrrr boven budget (Pnina jurk he..)

x_Anne_x

Berichten: 6548
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zeewolde

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:53

Wauw heel gaaf!

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 09:44

Sellyxx schreef:
Hallo allemaal!

Jaja, ik ga volgend jaar trouwen. :)

Nu ben ik bezig met concreet bruidsmodezaken te bekijken op internet om een afspraak te maken om daadwerkelijk te gaan kijken naar jurken. Mijn plan is om een paar zaken te zoeken en op mijn lijstje te zetten, zodat ik als ik bij de ene niet slaag door kan naar de ander, in plaats van dat ik dan weer opnieuw kan beginnen met mijn zoektocht.

Op sommige site's kun je een greep uit het assortiment zien, maar dit is waarschijnlijk lang niet alles wat ze hebben? Vind het lastig om daar op af te gaan; het kan natuurlijk net zijn dat mijn droomjurk net niet tussen de collectie op internet staat. Maar toch zegt die collectie wel weer iets over het soort jurken dat ze hebben.

Met welke zaken hebben jullie goede ervaring? :)
Mijn interesse gaat ook uit naar blush (zag ik hier ergens eerder staan) combi van tule/(bohemian)kant
Oh, mijn budget is +/- 1000,-


Ik ben bij Weddings in rotterdam gewerst. Topzaak! Geholpen door Judith, hele leuke lieve vrouw.
Ik had een budget van 1500 en zijn genoeg leuke jurken voorbij gekomen. Ook genoeg van onder de 1000. Wat ze oop de site hebben staan is inderdaad maar een hele kleine sselectie. In de winkel is er zooo veel meer!

Sellyxx

Berichten: 1203
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:32

Super gaaf @iirrssjjee!
Weddings stond op mijn lijstje om te bezoeken, en nu word ik weer bevestigd om daar een afspraak te maken! :j

Glenda

Berichten: 765
Geregistreerd: 18-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 16:46

Een kleine tip : 50% - 70% korting op de gehele collectie en assesoires bij Harteleyn bruidsmode in Waalwijk !
http://www.harteleyn.nl

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 20:13

Aaahhh.. ik twijfel of ik voor traditioneel wit ga of dat ik een (bordeaux) rode jurk wil... waarom is dit zo lastig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 20:15

Kiki1995 schreef:
Aaahhh.. ik twijfel of ik voor traditioneel wit ga of dat ik een (bordeaux) rode jurk wil... waarom is dit zo lastig :')


Heb je ze al aan gehad? Anders zou ik gewoon eens beide kleuren proberen, dan merk je t vanzelf :D

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:52

Joolien schreef:
Kiki1995 schreef:
Aaahhh.. ik twijfel of ik voor traditioneel wit ga of dat ik een (bordeaux) rode jurk wil... waarom is dit zo lastig :')


Heb je ze al aan gehad? Anders zou ik gewoon eens beide kleuren proberen, dan merk je t vanzelf :D


Heb nog niks aangehad!! Denk dat ik dat idd maar is moet proberen :)

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:55

Ik ben al tijden een stille meelezer en mag vanaf nu ook zelf voor bruidsjurken gaan shoppen! :D

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 13:58

:):) <3 Gefeliciteerd, welkom! Hoe is het aanzoek gegaan? :D En natuurlijk: wat voor jurk wil je?!

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:29

Dankjewel :) Hij heeft het gevraagd tijdens een verrassingsweekend. Mooi met kaarsjes en alles erbij haha :)
Qua jurk twijfel ik nog tussen verschillende modellen, dus dat wordt nog even kijken! :)

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 18:28

Heel leuk om te zien ook wat andere mensen gedragen hebben op hun bruiloft! :j
Laatst bijgewerkt door Dani op 15-11-17 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 'Advertentie' verwijderd.

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 20:58

Eerder las ik hier nog weleens mee.
Dus kom weer even binnenvallen.

Op facebook wordt er een trouwjurk verloot.
Het is een kleine bruidszaak met betaalbare jurken.

Afbeelding

Renee1991

Berichten: 5980
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:28

Pff pff, even stof afblazen hier..
Ik ga - nog - niet trouwen, maar ik weet dat ik in dit topic ooit iets voorbij heb zien komen van een bruidsmodewinkel in Brussel (dacht ik, in ieder geval wel in een grote stad in België), met hele subtiele jurken. Dus niet van die bombastische jurken maar meer dit kaliber;
https://www.lanova.nl/Portals/0/Images/Blogs/Trends-voor-trouwjurken-in-2016-2.jpg?ver=2015-11-16-181343-677

http://4.bp.blogspot.com/-nRPeRX1LLKk/UATwLmqvACI/AAAAAAAAHKE/6UWoTNFSFy0/s1600/catherine-deane-lita-wedding-gown-front.jpg

Weet iemand welke winkel ik bedoel? Ik heb gisteravond het hele topic op foto's doorgespit en kan het niet meer vinden.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:51

Kijk eens naar het merk Rembo styling, misschien bedoel je dat?

We gaan vrijdag 9 maart met de bruidsmeisjes naar Honolulu in Amsterdam voor jurken proberen. De dames hebben namelijk geen idee wat ze mooi vinden, dus vandaar dat we enkel gaan passen en proberen. Want mn schoonmoeder gaat de jurken maken :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:02

Renee1991 schreef:
Pff pff, even stof afblazen hier..
Ik ga - nog - niet trouwen, maar ik weet dat ik in dit topic ooit iets voorbij heb zien komen van een bruidsmodewinkel in Brussel (dacht ik, in ieder geval wel in een grote stad in België), met hele subtiele jurken. Dus niet van die bombastische jurken maar meer dit kaliber;
https://www.lanova.nl/Portals/0/Images/Blogs/Trends-voor-trouwjurken-in-2016-2.jpg?ver=2015-11-16-181343-677

http://4.bp.blogspot.com/-nRPeRX1LLKk/UATwLmqvACI/AAAAAAAAHKE/6UWoTNFSFy0/s1600/catherine-deane-lita-wedding-gown-front.jpg

Weet iemand welke winkel ik bedoel? Ik heb gisteravond het hele topic op foto's doorgespit en kan het niet meer vinden.


Het is geen Brussel, maar Nijmegen als je dat niet erg vindt :D En ik denk dat dit qua stijl wel goed aansluit:
http://wildatheartbridal.nl/nl/ <3

Renee1991

Berichten: 5980
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:04

Die in Nijmegen is het niet, maar wel super mooi inderdaad!! <3
Rembo styling past er ook wel heel erg tussen ja.

Het enige wat ik nog weet is dat ze een jurk hadden met de naam "Ford" en dat is blijven hangen omdat... Auto? :')

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:06

Ik zie dit topic ineens voorbij komen... Ik kan inmiddels ook mijn jurk 'openbaar' laten zien, we zijn 13 januari getrouwd! <3 <3

De jurk is van Justin Alexander, gekocht bij WeddingStyles in Capelle aan den IJssel (in de outlet). Heb hem zelfs twee keer aan kunnen hebben, op onze echte bruiloft en ook nog ons feestje voor vrienden en familie terug in Nederland. :D

Ben er nog steeds heel blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110691
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:15

Mooi Marrlinde!

Randy heeft nu zelf ook een collectie.
Die blauwe jurk :wow: :oo Leuk bedacht, maar de bovenkant vind ik echt too much :')
Wel allemaal heel betaalbaar!

Prairy
Berichten: 9072
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:18

Best mooie dingen ertussen!

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 16:20

Wauw die staat je prachtig Marlinde!

ff gespiekt waar je getrouwd bent, dat verklaard wel het mooie weer, prachtige foto's!