Hello Fresh

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Hello Fresh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 13:49

Heeft iemand hier ervaring met Hello Fresh?
Het is een lidmaatschap waar je elke week verse ingredienten thuisbezorgd krijgt voor gezonde maaltijden.
Is het wat?
www.hellofresh.nl

Paisano

Re: Hello Fresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 13:52

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:10

Ik heb het sinds vorige week en nu vier gerechtjes gemaakt. Allen verassend lekker en vernieuwend:)! Ik ben erg enthousiast!

Wie het leuk vind om te bestellen, mag het via mijn code :). Krijg jij 20 euro korting, ik 12 op volgende box.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:12

Jaaaaaa, groot fan hier! We hebben het nu iets meer dan een maand en we vinden het ontzettend leuk en lekker. Tot nu toe twee keer een gerecht gehad wat we niets vonden maar verder erg leuk en gevarieerd. Er zitten vaak producten in die je zelf in de winkel niet zo 123 zou kopen en het hele idee dat je niet van die kant en klare pakjes, poedertjes en mixjes gebruikt staat ons erg aan. Voor volgende week wilde ik het abo verlagen van 5 naar 3 dagen maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik alle recepten zo leuk vond :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:16

ik stem tegen....als je nu ziek bent en niet weg kan ja oke tas op de mat prima!.
maar dat voor jonge gezonde mensen.....
En voordat je 12 euro groente en fruit hebt daar kun je dan echt even van eten....
maar oke handig en goed voor de economie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:20

Mij leek het ook heel leuk maar ik vind het echt te duur...

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:22

kwita schreef:
ik stem tegen....als je nu ziek bent en niet weg kan ja oke tas op de mat prima!.

Waarom zouden jonge en gezonde mensen niet voor gemak 'mogen' kiezen? :=

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:27

kwita schreef:
En voordat je 12 euro groente en fruit hebt daar kun je dan echt even van eten....
maar oke handig en goed voor de economie!

Beetje kortzichtig ;)

Voor een eenpersoonshuishouden kan het niet uit maar voor ons samen zijn we niets duurder uit dan onze gewone boodschappen. De fruit box vind ik ook schreeuwend duur idd.

Verder werk ik meer dan full time en mijn man fulltime en hebben we dus wel wat beters te doen dan nadenken over het eten en het doen van boodschappen in de schaarse vrije tijd die we samen hebben. :j Daarbij krijg je toch snel een sleur en kom je uit bij makkelijk eten wat vaak met pakjes en zakjes gepaard gaat. Dit is een stuk gezonder en gevarieerder.

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:29

Jaaaa ik ben ook heel happy met mijn box, echt een feestje om uit te pakken elke keer. Ik heb al regelmatig met producten in mijn handen gestaan die ik echt helemaal niet kende maar toch heel lekker bleken te zijn :9 . Op woensdag overleg ik met mijn vriend of de gerechten van komende week ons aanstaan en aan de hand daarvan bestellen we een 3 of 5 maaltijdenbox (dat kun je gewoon elke keer wisselen, net als de bezorgtijd). Verder staat mijn abonnement voor de zekerheid de komende 2 maanden op rood, dat mocht ik vergeten te kijken, we niet met maaltijden zitten die we niet lusten.
Het grote voordeel vind ik dat je geen boodschappen hoeft te doen en niet na hoeft te denken "wat we nu weer gaan eten", voor mijn vriend is het grote voordeel dat we nu niet meer 3 a 4 keer per week uit eten gaan :').

Klein nadeel... de eerste paar keer ging het niet helemaal lekker met tijdstip van bezorgen, maar dat hebben ze netjes opgelost. En de laatste 2 a 3 boxen ging het helemaal goed.

Mocht iemand nieuwsgierig zijn en de box met 20 euro korting willen bestellen mijn "vrienden"kortingscode is QE3DPQ als je deze gebruikt krijg ik ook 12 euro korting op mijn volgende box :).

Het is idd een luxe product en het is niet "nodig" maar als ik 8,5 uur heb gewerkt en 2 a 3 uur onderweg naar mijn werk ben geweest dan is het super fijn op deze manier. Ik zie het ook zo dat je niet alleen betaald voor de boodschappen zelf, maar ook voor het eten van duurzame producten, het samenstellen van de recepten, het vervoer enz.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 14:33

Ja de bezorging blijft wel een dingetje. Nu wordt het bij ons op zondag bezorgd dus dan zijn we toch wel thuis (doorgaans) maar twee uur voor de afgesproken tijd leveren is helaas geen uitzondering tot nu toe. Als je er niet bent doen ze trouwens gewoon hun ronde en komen ze later nog een keer bij je aan dus ook geen probleem daar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 15:08

Ik heb een cadeaukaart van HelloFresh voor wie hem wil. 20 euro en no strings attached voor zover ik kan zien. Ik weet niet of het voor bestaande klanten is, of die code het dan nog doet?

Edit: Oh er staat wel: Niet geldig op de proefbox en minimale afname is 2 boxen.....

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 15:14

Paisano schreef:
Daar was een paar maanden terug een topic over: [VT] Groente tas, Vita tas, hello fresh? :)

Omdat dit een recent topic is plaats ik hier een slotje, jullie kunnen verderpraten in bovenstaand topic. :)