Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus als je tijden doorgeeft kan ik wel even voor je kijken

Celine_Famke schreef:LesleyxLinn: Klopt, bij mij beide ook niet.
Iloveiswan: Oh, op Twitter had ik het nog niet gelezen, balen! Hoop dat ze het snel verhelpen want ik kijk er best vaak op haha!
Ik ga wel even op NS.nl kijken! Bedankt. Maar ik moet ook met de bus haha, op 9292 is dat altijd zo handig te zien qua aansluitingen etc.

Celine_Famke schreef:Iloveiswan: Ik moet eerst met Connexxion inderdaad, op de site van de Connexxion kan ik goed zien hoe laat ik weg moet en aankom op het Station.. Maar ik moet vanaf het Station dan met de bus van GVB en op die site kan je alleen de vertrektijden zien en ik moet juist weten hoe laat ik dan aan kom..
Iloveiswan schreef:Celine_Famke schreef:Iloveiswan: Ik moet eerst met Connexxion inderdaad, op de site van de Connexxion kan ik goed zien hoe laat ik weg moet en aankom op het Station.. Maar ik moet vanaf het Station dan met de bus van GVB en op die site kan je alleen de vertrektijden zien en ik moet juist weten hoe laat ik dan aan kom..
Welke bus van GVB moet je hebben en vertrektijd en plek? en waar eruit? dan kan ik er wel voor je achter komen