Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ja, pech/geluk kun je altijd hebben met auto's. Ouwe schreef:KimD schreef:Een waardevolle tip, géén Renault en zeker geen Twingo, das de duivel op wielen.
Hoezo? Ik heb net een nieuwe Twingo gekocht, moet ik me zorgen gaan maken?
Ouwe schreef:KimD schreef:Een waardevolle tip, géén Renault en zeker geen Twingo, das de duivel op wielen.
KimD schreef:Ouwe schreef:
Ik heb er ook een gehad, de meeste waardeloze auto wat ik ooit gehad heb! (Maar dat is Renault over het algemeen) Die heeft me echt al een paar keer laten staan en als er iets kapot ging was het ook iets duurs.![]()
Nadat hij op een morgen helemaal niks meer deed, we er zes keer de straat mee op en neer zijn gerend heb ik er aan alle kanten deuken ingetrapt en me erop uitgeleefd. Ik wilde hem eigenlijk nog in brand steken, maar dat vond mijn moeder niet zo'n slim idee. Hem toe maar naar de sloop gebracht. Gelukkig weer een Twingo minder. Ik krijg nu nog de kriebels als ik er eentje zie rijden. Brrrr....
Ouwe schreef:KimD schreef:
Ik heb er ook een gehad, de meeste waardeloze auto wat ik ooit gehad heb! (Maar dat is Renault over het algemeen) Die heeft me echt al een paar keer laten staan en als er iets kapot ging was het ook iets duurs.![]()
Nadat hij op een morgen helemaal niks meer deed, we er zes keer de straat mee op en neer zijn gerend heb ik er aan alle kanten deuken ingetrapt en me erop uitgeleefd. Ik wilde hem eigenlijk nog in brand steken, maar dat vond mijn moeder niet zo'n slim idee. Hem toe maar naar de sloop gebracht. Gelukkig weer een Twingo minder. Ik krijg nu nog de kriebels als ik er eentje zie rijden. Brrrr....
Ouwe schreef:KimD schreef:Een waardevolle tip, géén Renault en zeker geen Twingo, das de duivel op wielen.
heerlijk autootje! dream_lot schreef:franse auto's zijn over het algemeen niet zulke fantastische auto's... ze staan vaak bij de garage.
japanse & duits daarentegen staan bovenaan.
ikke schreef:KimD schreef:=
En in hoeverre ligt dat aan de kwaliteit van het onderhoud?
dream_lot schreef:KimD schreef:Een waardevolle tip, géén Renault en zeker geen Twingo, das de duivel op wielen.
franse auto's zijn over het algemeen niet zulke fantastische auto's... ze staan vaak bij de garage.
Brainless schreef:dream_lot schreef:franse auto's zijn over het algemeen niet zulke fantastische auto's... ze staan vaak bij de garage.
Onze (toen) nieuwe Opel Zafira is 27X bij de garage geweest voor diverse storingen in de eerste 2 jaar.
En wij waren niet de enige met problemen (meerdere collega's met een Opel hadden dezelfde storingen).
Nu hebben wij onze 2de polo bluemotion... en beide hebben een slechtere versnellingsbak.
Hoor nu van meerdere mensen dat de versnellingsbak van de nieuwere Lupo/Polo niet echt denderend zijn.
KimD schreef:Bij mij niet, ik ben perfect wat onderhoud betreft, ik kan heel veel zelf dus mijn auto krijgt meer onderhoud dan een reguliere auto. Daarbij ben ik niet de enige oud-Twingo eigenaar die zulke diepe haat voelt. Er is een heel forum over met héél véél klachten over de Twingo.