Kerstkaarten tips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kerstkaarten tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:26

De dagen na <:) , komen ze weer kerstkaarten :D Groot klein of home made *D , alleen nu zal wijze tak eens spreken }> <<)

Ik werk bij de post , is pas mijn 2de kerst ik sorteer de post maar wat een drama soms _O- . Lijst met 'ergernissen '

-Niet dichtmaken , door de snelheid van de machines schieten de kaartjes eruit en heb ik of een lege envelop of een kaartje.
-Geen adres of huisnummer
-Door de machine gaan de home made stuk , of scheurt de envelop nog weleens doodzonde -O-

Zo mijn tips om je kerstkaarten veilig(er) te versturen , plak de envelop goed dicht eventueel een plakkertje als een sticker of een klein stukje plakband.

Probeer de home made in veiligere enveloppen bijvoorbeeld bubbeltjes enveloppen te versturen , en vooral schrijf het nummer erop _O- (Voorbeelden heb ik genoeg , boktlaan 1 of 17? (staat er echt zo op )of gewoon boktlaan := )

En ja ik weet de post heeft er wel het handje van te verdwijnen , stuk te arriveren maar kunnen wij sorteerders weinig aan doen (ik ben weleens over een kaart uitgegleden maar dat gebeurd zelden) . We moeten het in een zakje doen met een excuus kaart en die sealen , maar met een beetje hulp van jullie komen ook wij door de kerst post heen :D . En kunnen beide partijen genieten!

Spread the words , dan kan gewoon iedereen zijn kaartjes krijgen en niet alleen een lege envelop :)

Oh en ik ben niet betweterig ik heb het beste voor :evaw:

gohya

Re: Kerstkaarten tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:29

Goed gezegd hoor. Als iedereen daar nou eens aan denkt,scheelt dat ook een hoop werk voor de post en komen de kaarten aan op het juiste adres.
Kleine moeite, Groot plezier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 00:58

Kloot en is gewoon zonde , vind ik in machine post bakje weer een lege envelop of een kaart met veel liefde lappen tekst erop ...

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 01:03

+:)+ Duidelijk!

Goed dichtlebberen is toch wel voldoende? :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 01:08

Ga jij maar lekker lebberen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 19:34

Heb onderhand al vele verminkte ongeplakte kaarten in mijn handen gehad , blijf die kaarten dichtplakken XD