, komen ze weer kerstkaarten
Groot klein of home made
, alleen nu zal wijze tak eens spreken
Ik werk bij de post , is pas mijn 2de kerst ik sorteer de post maar wat een drama soms
. Lijst met 'ergernissen '-Niet dichtmaken , door de snelheid van de machines schieten de kaartjes eruit en heb ik of een lege envelop of een kaartje.
-Geen adres of huisnummer
-Door de machine gaan de home made stuk , of scheurt de envelop nog weleens doodzonde
Zo mijn tips om je kerstkaarten veilig(er) te versturen , plak de envelop goed dicht eventueel een plakkertje als een sticker of een klein stukje plakband.
Probeer de home made in veiligere enveloppen bijvoorbeeld bubbeltjes enveloppen te versturen , en vooral schrijf het nummer erop
(Voorbeelden heb ik genoeg , boktlaan 1 of 17? (staat er echt zo op )of gewoon boktlaan
)En ja ik weet de post heeft er wel het handje van te verdwijnen , stuk te arriveren maar kunnen wij sorteerders weinig aan doen (ik ben weleens over een kaart uitgegleden maar dat gebeurd zelden) . We moeten het in een zakje doen met een excuus kaart en die sealen , maar met een beetje hulp van jullie komen ook wij door de kerst post heen
. En kunnen beide partijen genieten!Spread the words , dan kan gewoon iedereen zijn kaartjes krijgen en niet alleen een lege envelop

Oh en ik ben niet betweterig ik heb het beste voor