Vorige week was ik bij mijn vriend. Ik zat op de bank met mijn nieuwe mobiel in mijn handen en ineens sprong zijn hondje op de bank, want hij zag buiten wat, zo tegen mijn mobiel aan. Gevolg: krasjes.
Ik baal hier best wel van. Ik ben heel precies op mijn spullen (eigenlijk té) en het is net een nieuwe mobiel van een maand oud. Nu moet ik zeggen dat de krassen in zijn geheel reuze mee vallen, maar het idee dat er krasjes op zitten die ik kan zien; daar kan ik 'niet mee leven' en ik vind het heel zonde.
Onlangs liet mijn vader weten dat ik kan vragen of zij dit via de WA-verzekering willen declareren. Maar verzekeren zij zulke dingen en willen zij hier bewijs van door middel van een foto?
Ik wil namelijk ook geen scheve gezichten met mijn schoonouders; niet dat zij daar het type voor zijn, maar zij kunnen het zien als ''Ajoh meid; dat valt reuze mee! Het is een gebruiksvoorwerp, maak je niet druk!'' Maar ik zit er echt over in; het zijn precies van die lelijke haar-dunne krasjes en een ander zou zeggen: ''Je bent gek!''... Maar ik ben er gewoon echt ziek van!
What to do? Toch voorzichtig vragen aan mijn schoonouders of zij hier mee akkoord willen gaan? Hoe doe je dit zonder scheve gezichten te krijgen? En verzekert een WA-verzekering dit en hoe werkt dat?
Alvast bedankt!

Zal het ff duidelijker maken