Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iirrssjjee schreef:Een andere MBO opleiding doen? Vaak kun je daar je diploma binnen 2 jaar voor halen, aangezien je al een MBO diploma hebt.
paardjes123 schreef:Ik heb recent de opleiding psychiatrische verpleegkundige afgerond. Hele leuke uitdagende baan en over het algemeen lichamelijk niet zwaar. De theorie was niet moeilijk, de praktijk was wel pittig. Niks voor jou?
). Mijn tip: ga actief op zoek. Vraag aan mensen wat ze bij jou vinden passen, zoek andere paardgerelateerde opleidingen. Wat sprak je bijvoorbeeld aan bij de bereden politie? Was dat het paardenaspect, of meer het orde houden? Wat mis je nu (en zoek je dus blijkbaar in een opleiding en baan)? Loop mee bij opleidingen of iemand die het vak al uitoefent. Ga naar meeloopdagen, enzovoorts! Helaas komt een voor jou perfecte opleiding niet zomaar aanwaaien, daar moet je wat voor doen
Vaak wordt het dan vanzelf echt leuk en vlieg je door je dagen heen
Je moet je werk en studie ook gewoon zelf leuk maken, niemand anders doet het voor je. Maar studeren en werken is nu eenmaal noodzakelijk... je moet toch dagelijks kunnen eten enzo
coldsummers schreef:Hey, ik heb hetzelfde. 2012 Havo, nu Directiesecretaresse jaar 2 niveau 4. Hiervoor twee HBO studies gedaan...
HBO kan je vast wel. Ik kan HBO zelf ook aan, maar ik doe het momenteel niet door privé redenen, hierna wil ik wel weer een HBO studie doen.
nontie schreef:@sadekeshia: Dat heb ik dus ook, maar mijn favoriete vak op school was de pauze