dagen ervoor ben ik wel vrij..Nu zoek ik dus ideeën/recepten die ik op de 22e al klaar kan maken en op de 24e snel op tafel heb aangezien ik pas rond 6 uur thuis ben. Eventueel iets wat mn vader voor kan bereiden maar dan moet het wel idiot-proof zijn
Zat al te denken aan een soepje (iemand suggesties?) en een kalfsragout vooraf, dat heb ik zo warm en moet toch wel 2 dagen in de koelkast kunnen overleven. Maar voor hoofdgerecht en toetje heb ik echt geen flauw idee.
Wie kan me helpen? Vind het altijd zo leuk om lekker uit te pakken met kerst... ben geen topchef maar beetje hobbyen in de keuken vind ik heerlijk
Zoek een idee voor vlees, ik houd niet van vis. Vegetarisch mag evt ook. En dan dus bij voorkeur iets wat er beter van wordt om 2 dagen in de koelkast te staan. Toetje iets leuks, vorig jaar had ik een boomstammetje met sneeuwpoppen en kerstboompjes etc erop, vind echt zo'n 'fun' toetje erg leuk
Alvast enorm bedankt!
staat wel op het lijstje in elk geval!
maar wat voor dingen kun je daar in maken? Kan zoiets ook niet in oma's grote juspan?
makkelijkste is wel om een laagje tussen het koekdeeg en de monchou vulling zelf te doen (normaal gooi je de kersen of wat dan ook bovenop, smeer dan nu een laag tussen het koekdeeg en het monchou mengsel) 50/50 ofzo. Als het dan ontdooit blijft de koek in mijn beleving wat lekkerder.