Op dit moment sta ik vlak bij het werk geparkeerd en heb ik dus geen laptoptas nodig en vervoer ik hem gewoon in mijn handtas. Omdat ik ook nog studeer sleep ik weleens boeken mee naar het werk en dan wordt het allemaal wel een beetje zwaar, een tweede tas is inmiddels in gebruik

Nu gaat het me te veel geld kosten om zo dichtbij het werk te parkeren en ga ik hem verder wegzetten zodat ik het nog gratis kan. Consequentie is dat ik wel een stukje moet lopen. Ik vind een rugtas zelf echt heel erg lelijk en lomp maar ik heb nogal een slechte rug en schouders dus een schoudertas is geen optie. Een trolley heb ik ook naar gekeken, maar dat is gezien mijn werk gewoon niet erg handig. Bovendien kan ik de rugtas dan ook meenemen als ik naar school moet met de trein.
Zoals ik al zei vind ik rugtassen dus echt lelijk, ik ben dus opzoek naar een hippe rugtas waar een laptop van 13 inch in kan + wat boeken en broodtrommel e.d. ik ben van plan een klein tasje mee te nemen waar mijn telefoon e.d. inkan, zodat ik die mee kan nemen als ik eenmaal op het werk ben.
Iemand hier een tip, ik had al een mooie gezien van Dakine, maar sta graag open voor andere opties.

Leuke tassen idd.