Help, het vriest!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Help, het vriest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 01:02

Ik kan toch echt niet de enige zijn :+

Sinds deze week is de ellende voor mij echt weer begonnen. Het gaat vriezen. Nu is het natuurlijk zo dat dat voor iedereen koud is, maar ik kan er echt niet tegen.

Ik heb blijkbaar een slechte doorbloeding (aldus mijn huisarts). Wanneer de vrieskou begint berg ik me alvast met dikke sokken, handschoenen, sjalen, ontelbare laagjes met shirts/topjes/vesten en andere dingen die je warm moeten houden. Het helpt gewoon niet! Ik lig al anderhalf uur in bed te vernikkelen van de kou, ik heb de verwarming pas wat later aangezet omdat het nog relatief 'warm' was in huis maar ik heb daar nu al weer spijt van. In bed heb ik 2 dekens over en een fleeceplaid om m'n benen, just for the sake of it. Ik heb zo'n enorme hele aan kou. Mijn vingers bevriezen zelfs door m'n handschoenen heen :+

Als mijn vriend hier slaapt ben ik heel erg blij want dat is net een kachel en dan ben ik binnen een uurtje wel weer een beetje opgewarmd, maar als ik alleen lig kan ik dat echt wel vergeten :p

Ik vind het winter seizoen met de sfeer, sneeuw en alles wat erbij komt echt een heel leuk seizoen, maar men, die kou :+ How to survive.

Mizora

Re: Help, het vriest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:04

Heb je sokken aan in bed? Dat is bij mij het wondermiddel. Ik kan onder 3 winterdekens (dun zomerdeken, 250g en 400g) samen met 2 fleecedekens liggen en dan nog het koud hebben. Terwijl ik dan met het zomerdeken en de 250g op temperatuur kom met dunne sokjes aan. Wel enkelsokken of hele slappen grote sokken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:05

Ik lig ook alweer met kruik in bed.
Remedie die mij vaak ook niet lukt: zorgen dat je überhaupt niet koud wordt!

Heb de legging weer onder m'n broek als ik m'n hond ga uitlaten. Zonder legging is dom.
Vh weekend met stappen een uur liggen klappertanden in bed.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:07

Elektrische deken is ook een wereldoplossing voor als je vriend er niet is! Zette hem zelf altijd op de tijdklok zodat het lekker warm is als je in bed stapt en dan na een 1/2 uurtje of uurtje weer uit. Moet je wel een beetje plannen hoe laat je naar bed gaat.

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:13

Ik heb een elektrische deken voor mijn moeilijke voeten :') (ze willen maar niet opwarmen!) Kruiken hielpen vroeger ook wel, maar ja die koelen zo snel af xD
echt geweldig! Half uur voordat je je bed in gaat aanzetten en je bed wordt lekker voorverwarmd ^^

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:17

zigranta schreef:
Elektrische deken is ook een wereldoplossing voor als je vriend er niet is! Zette hem zelf altijd op de tijdklok zodat het lekker warm is als je in bed stapt en dan na een 1/2 uurtje of uurtje weer uit. Moet je wel een beetje plannen hoe laat je naar bed gaat.

Jep precies lang leve de electrische deken :D En die van mij staat ook altijd op een tijdschakelaar zodat het bed warm (ehhhh zeg maar bloedheet :+ ) is als ik erin stap.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:33

Absoluut de elektrische deken! Scheelt al zo veel als je in een warm bed kan stappen!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:46

janneke_S schreef:
Ik heb een elektrische deken voor mijn moeilijke voeten :') (ze willen maar niet opwarmen!) Kruiken hielpen vroeger ook wel, maar ja die koelen zo snel af xD
echt geweldig! Half uur voordat je je bed in gaat aanzetten en je bed wordt lekker voorverwarmd ^^

Metalen kruik gebruik ik altijd en die blijven lang zat comfortabel warm. Rubberen mogen maar tot 65 graden en die zijn inderdaad snel te koud.

Verder is vit. c goed voor je bloedsomloop en zorg dat je genoeg drinkt.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:54

Blegh, hier nog een die in het verkeerde land geboren is :').

Heb mijn thermoleggings alweer bovenaan in de la liggen en neem elke avond een kruik mee naar bed in combi met een joggingbroek, shirt met lange mouwen en lig vast tegen vriendlief aan! Die het overigens heerlijk vindt om in een ijskoud bed te stappen..... 8)7

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 05:45

Ik kan ook slecht tegen de kou, vooral last van bevroren voeten en handen. Handschoenen helpen maar half. Maar ik heb vannacht ook de electrische deken erbij gepakt. Maar gelukkig kan ik dan prima slapen. Heb nog niet eens mijn winterdekbed...het is bij mij meer overdag dat ik er last van heb...

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 06:16

Ik neem altijd een pittenzak mee om warm te.worden

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 06:20

Zonder elektrische deken zou ik nooit weer slapen. Dingen kosten niks en het is de beste uitvinding ooit! :D

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 06:59

Idd electrische deken en sokken aan.
Als je voeten koud zijn kun je echt niet slapen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 07:04

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 08:27

In het bovengenoemde topic kun je ongetwijfeld 'lotgenoten' vinden, dus hier een slotje. :)