Sinds deze week is de ellende voor mij echt weer begonnen. Het gaat vriezen. Nu is het natuurlijk zo dat dat voor iedereen koud is, maar ik kan er echt niet tegen.
Ik heb blijkbaar een slechte doorbloeding (aldus mijn huisarts). Wanneer de vrieskou begint berg ik me alvast met dikke sokken, handschoenen, sjalen, ontelbare laagjes met shirts/topjes/vesten en andere dingen die je warm moeten houden. Het helpt gewoon niet! Ik lig al anderhalf uur in bed te vernikkelen van de kou, ik heb de verwarming pas wat later aangezet omdat het nog relatief 'warm' was in huis maar ik heb daar nu al weer spijt van. In bed heb ik 2 dekens over en een fleeceplaid om m'n benen, just for the sake of it. Ik heb zo'n enorme hele aan kou. Mijn vingers bevriezen zelfs door m'n handschoenen heen

Als mijn vriend hier slaapt ben ik heel erg blij want dat is net een kachel en dan ben ik binnen een uurtje wel weer een beetje opgewarmd, maar als ik alleen lig kan ik dat echt wel vergeten :p
Ik vind het winter seizoen met de sfeer, sneeuw en alles wat erbij komt echt een heel leuk seizoen, maar men, die kou
How to survive.
(ze willen maar niet opwarmen!) Kruiken hielpen vroeger ook wel, maar ja die koelen zo snel af xD
En die van mij staat ook altijd op een tijdschakelaar zodat het bed warm (ehhhh zeg maar bloedheet