Ben ik zwanger help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

samira_baco

Ben ik zwanger help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 10:24

Hoi
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ! Ik ben bang dat ik zwanger ben maar misschien kan het niet, ik zal ff me verhaal doen.

Op maandag 10 novenber en donderdag 13 november heb ik sex gehad met me vriend zonder condoom ( ik slik al 4 jaar pil en netjes elke dag) ik was wel al met me laatste rij bezig van de strip.
Op dinsdag 18 november heb ik me laatste pil ingenomen, en zaterdag 22 november ben ik netjes ongesteld geworden zoals altijd.
Op woensdag 25 november ben ik weer begonnen met de eerste pil, maar nu 6 dagen later op maandag 1 december werd ik vanmorgen waker en toen ik naar wc ging ontdekte ik een kleine hoeveelheid helder bloed in me onderbroek, en toen ik mijn vagina afveegde zat er licht waterig bloed met slijm op wc papier.

Nu heb ik wat rond gezocht op forums en staat dat bloedverlies je eerste symptomen zijn, verder heb ik het weekend veel last van me buik gehad, steken en kramp maar ik heb vlak voor me menstruatie sex gehad en daarna normale menstruatie, kan het toch zijn dat ik zwanger ben ? Ik ga nu me huisarts voor zekerheid bellen
Gr

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:28

Die kans is heel erg klein hoor. :)
Maar je kan altijd een testje halen, 5 euro bij het Kruidvat. Voor je eigen gemoedsrust.
Maar er is een centraal topic waar je je vraag kwijt kan. :)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 10:28