Alternatieve diergeneeskunde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Alternatieve diergeneeskunde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:23

Hallo bokkers,

Ik werk veel met dieren (koeien) en merk dat ik hier veel gevoel voor heb.
Ik weet snel of/wat er mis is met een koe, weet wat het beste is om dan te doen etc.
Hoor al een tijdje van meerdere mensen dat ik hier iets mee moet gaan doen.
Wil dit zelf eigenlijk ook wel, dus heb eens rond zitten speuren op internet.
Ik kwam o.a. energetisch dieren behandelen tegen, een thuiscursus die ik wel naast mijn huidige studie kan doen qua tijd.
Kwam het tegen op deze site, maar zijn er mensen die ervaring hebben met deze organisatie?
https://www.civas.nl/cursus/dieren-ener ... behandelen

Heeft er iemand ervaring met energetisch behandelen? Las namelijk dat het met aura's lezen is, maar ik kan dit nog helemaal niet. Heb hier wel interesse in, maar kan dit dus nog niet.
Is dit dan wel geschikt voor mij?

Of heeft iemand nog andere ideeën?

Groetjes Amoj

Rossfechten

Re: Alternatieve diergeneeskunde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:32

blijf je in het normale circuit of wil je in het hogere, bovennatuurlijk ?

Sommigen hebben zien afwijkingen beter dan anderen, Maar dan moet je gewoon je normale basiskennis vergroten.

Of je gaat in het bovennatuurlijke, dan zie en merk je dingen die niet volgens normale natuurwetten kunnen. Persoonlijk vind ik het risicovol.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:40

Als je alternatieve geneeswijzen wil aanleren, zijn er nog andere mogelijkheden waar je op een meer wetenschappelijke manier te werk gaat :) Hangt er dus idd een beetje vanaf in welk "circuit" je wil gaan. Ikzelf wil later graag osteopathie ed doen, aura's lezen is dan weer niets voor mij.
Maar als jij dat graag zou doen en het lijkt je wat, zou ik die cursus wel volgen, je verliest er niets mee. En als je er een praktijk oid mee wil beginnen, kijk dan wel nog even naar dat diploma, wat het inhoudt en wat je er mee bent, want ik vermoed dat dit geen erkend beroep is. 5 maand 5 uur per week lijkt mij wel weinig om "technieken als handoplegging, therapeutische aanraking, behandeling op afstand, reiki en spiritueel genezen allemaal uitgebreid te revue te laten passeren" zoals de site het zegt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:47

Tis in eerste instantie meer voor mezelf, om de koeien thuis op een andere manier te kunnen helpen..
En gewoon andere dieren, voor eventueel familie. Maar wil niet meteen er iets mee gaan doen, misschien over een aantal jaren, maar voorlopig niet.
Op zich vind ik het spirituele circuit wel interessant, maar kan ik daar zelf nog niet zo veel in. Ik voel wel bepaalde energie aan, daarom was ik ook wel wat meer geintresseerd in het energetisch behandelen.

Rossfechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 22:55

Ha ik weet niet wat anderen vinden, maar door die spirituele kant heb ik nog weinig echte vooruitgang gezien. Wel veel mensen die er bij zweren, maar waar ik zelf niets zie verbeteren, eerder achteruitgaan.

Maar misschien vinden anderen iets anders ?