Hoe ziet jou toekomst eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 01:33

Franca schreef:
Ik ben bang dat ik een ouwe vrijster wordt Tong uitsteken


Zolang "Tarzan" maar genoeg batterijen heeft lijkt het mij geen probleem toch ??? Haha! Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 06:14

Precies Tong uitsteken

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:35

ik ga na het middelbaar wrs een jaar naar het buitenland en hopen dat ik daar een visie krijg over hoe het verder moet.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:49

Aaah ik heb geen idee hoe mijn toekomst eruit ziet, maarja het zou een beetje saai zijn als ik het nu al te weten kom he.. Scheve mond

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:53

Ik hoop dat ik gelukkig wordt Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 13:41

Tja de gezondheid is inderdaad wel het belangrijkste!!! Bloos

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:48

Ik vraag me af of ik m'n opleiding wel af ga/kan maken, ik weet ook niet of ik wel in de ICT wil gaan werken... Het is ook vervelend dat ik geen vrienden echt in de buurt heb... ik vergooi m'n tijd leuk met computeren, vreten en nutteloos zijn Scheve mond

Ik zie onwijs tegen de toekomst op Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 14:48

Ik wil eerst mijn studies afmaken.Ik moet in totaal nog 5 tot 6 jaar en dan ben ik klaar. Dan wil ik lekker gaan werken in de IT... Mischien een kindje, of eerst wat reizen met mijn vriend. Trouwen, rijk worden, mijn paard terug kopen.... Pff er is zoveel wat ik wil... Maar als we maar gezond blijven dan ben ik helemaal gelukkig

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:02

Kais schreef:
Ik vraag me af of ik m'n opleiding wel af ga/kan maken, ik weet ook niet of ik wel in de ICT wil gaan werken... Het is ook vervelend dat ik geen vrienden echt in de buurt heb... ik vergooi m'n tijd leuk met computeren, vreten en nutteloos zijn Scheve mond

Ik zie onwijs tegen de toekomst op Verdrietig


Misschien om te beginnen wat minder negatief zijn Dan gaan werken aan wat je wel leuk vind, als jij goed in je vel zit komen die vrienden vanzelf.


Mijn toekomstplan is dat ik eerst deze opleiding ga afmaken die veel te makkelijk is voor mijn massa hersenen Tong uitsteken Daarna ga ik dus nog doorleren om toch nog een klein beetje de hersenen te kraken en dan denk ik dat ik uiteindelijk maatschappelijk werkster ga worden of misschien wel in een heel andere richting schooljuffrouw. Kortom, mogelijkheden zat.

Ooit trouw ik met mijn huidige vriend op Tahiti (of niet) en als we eenmaal gesetteld zijn in ons eigen huisje met huisdieren natuurlijk en allebei uitgeleerd zijn en een goede baan hebben wil ik een kindje

Of het gaat gebeuren mag Joost weten, maar dit is het plan.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:29

Over 6 maanden (ja ik tel af) ga ik het huis uit, naar Wageningen, daar ga ik dierwetenschappen studeren, en later als master genetica & fokkerij.
Daarna ga ik waarschijnlijk een periode op paardenbedrijven werken, om uiteindelijk mijn eigen bedrijf op te richten: een pensionstal/hengstenhouderij, en een her-africhtingsdeel.

Relaties/kinderen vind ik eigelijk niet zo belangrijk - wil sowieso eigelijk geen kinderen, maar goed, ik kan me voorstellen dat mn 'mister right' wel kinderen wil... ach dat zien we dan wel weer.

Only time will tell

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 20:32

lekker!!!!!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 16:54

Maar : *ga je liever uit huis
*of blijf je liever thuis wonen en waarom?
En wat verwacht en of hoop je in de toekomst?

Denniss
Berichten: 35
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:55

Vrij kansloos met alleen een TL-opleiding Tong uitsteken

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 13:51

wat voor TL opleiding? Verward

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:43

Ik ga in mei 10 weken stage lopen bij een groot advocatenkantoor in Amsterdam. Gelukkig kan mijn paard mee, hoewel ik wel tegen de stage opzie (al die dure blabla mensen in pak). Van de 10 weken moet ik 4 weken naar het buitenland. Dat zal wel Londen worden. Op zich heb ik daar wel zin in, hoewel ik het ook wel eng vind.

In december hoop ik af te studeren en dan komt de vraag wat ik verder met mijn meestertitel ga doen. Stiekem hoop ik op een plekje op de RAIO opleiding (voor rechter), maar die selectie is heel zwaar.

Ik ga in ieder geval geen werk doen omdat het van me verwacht wordt of omdat het veel geld oplevert!

Verder wil ik met Rex verder komen in de dressuur (verder dan Z2) en wil ik nog heel lang bij mijn vriendje blijven Lovers

Zaza

Berichten: 37
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:13

ik wi de opleiding bewegingsagogie aan de CALO doen en verder weet ik het nog nie echt..

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:43

Leo_ke schreef:
Ik ben bezig aan m'n toekomst Haha!

Ik hoop dat ik over een paar jaar diermanagement doe in leeuwarden... en daarna.... afwachten Haha!


hee dat doet een vriendin van mij ook en die super enthousiast..

Vroeger wilde ik eerst altijd dierenarts worden, maar dat idee al snel verworpen omdat ik absoluut niet tegen bloed kan, ga ik zo van mijn stokkie Rolleyes
Toen wilde ik financieel adviseur worden, weet ook niet meer hoe ik erbij ben gekomen, lijkt me ook wel suf Verward
Nu wil ik graag na mijn studie het rechtenvak meer gaan verdiepen en dan in de juridische dienstverlening te gaan werken. Vind t super leuk om mensen met juridische problemen te helpen en dat hoeft niet gelijk als advocate oid maar zoiets als rechtbijstand bij bv rechtswinkel

Nou ik kijk wel, kan over 2 jaar zo weer anders zijn...

En natuurlijk het standaard huisje, boompje, beestje, ventje verhaal!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 00:45

Nou, mijn levensverhaal Haha!

Ik ben opgegroeid op een boerderij, heb ook altijd da willen worden. Stiekem nog steeds, maar helaas. Het hele geintje ging niet door vanwege de invoering van de 2e Fase. Ik had het zo kunnen spelen dat ik de benodigde vakken volgde, maar met de 2e Fase moest ik vakken volgen die ik never nooit niet ging halen. Inmiddels ben ik wel blij dat het niet doorging, een goeie vriendin van me volgt de opleiding die ik wilde doen. De verhalen trekken me absoluut niet... Veel hetzelfde, veel theorie, weinig beestjes.

Dus toen maar economie... Ik heb het VWO afgemaakt en wilde 4 jaar HEAO gaan volgen.

Dit werd 1/2 jaar. Ik ben gestopt in de veronderstelling dat de accountancy niets voor mij is. Ik ben een dag lang heel hard na gaan denken en besloot toch de accountancy in te willen. Ik werk inmiddels al bijna een jaar op een accountantskantoor. Ik studeer SPD en Praktijkdiploma Boekhouden (LOI).

De toekomst: de komende 5 jaar ben ik volop met de LOI, en vooral met de SPD bezig. Daarna een jaar theorie, en dan 3 jaar praktijkstage. Hopelijk nog steeds bij het kantoor waar ik nu zit!

Gezond blijven natuurlijk ook... Vriendschappen onderhouden... Hopelijk nog steeds hetzelfde vriendje hebben... Standaard verhaal Lachen Ik wil wel weer de paardensport in, maar zeker niet zeer fanatiek, gewoon 4fun zeg maar. Daarnaast wil ik met mijn toekomstige Persische kitten gaan fokken ed. Eigen huisje, nieuwe auto...

En dat ik alles dat ik in de komende 10 jaar wil bereiken Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:40

vroeger wou ik, net als velen onderons denk ik, paardrijdster worden Haha!...
Nu heeft het een andere wending genomen en na heel lang tubben en nadenken denk ik toch maar dat ik Lerares wordt op een basisschool...
Voor de rest: wat de toekomst brenge moge Schijnheilig

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:26

Ik hoop dat ik in de toekomst mn beroep als fysiotherapeut en mijn hobby in de paarden kan combineren!

Verder natuurlijk trouwen en kindertjes Knipoog

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 12:50

Ik ga volgend schooljaar naar HBO maatschappelijk werk en dienstverlening. Weet nog niet wat voor beroep het dan moet worden. Verder is het mijn grote droom een paardenmelkerijtje te beginnen..en wie weet komt het er ooit nog van. Mijn vriend heeft een boerderij (melkvee) en ze fokken tevens Haflingers. Zijn vader heeft altijd al heel graag paarden willen melken dus misschien dat we het ooit nog eens op kunnen zetten...ook omdat zijn vader er wel achter staat...ja toppie OK dan!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:42

Ik ben van plan om de opleiding die ik nu volg af te maken. Ook al zie ik er soms even helemaal niks in, maar je kan het maar hebben he.. Als ik daarmee klaar ben, ben ik al 24.
Dan zal ik toch een keer een baan moeten gaan zoeken, die ik gewoon heel leuk vind. Tegen die tijd koop ik een eigen paard of ga ik bij een leuke stal rijden. Ook is het plan om tegen die tijd samen te gaan wonen.

Maar de toekomst is onzeker en dit zijn dus ook alleen plannen, maar wel leuk om er weer eens over na te denken!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 21:50

Sommige hebben geantwoord dat ze het al weten Schijnheilig sommige hebben geen idee Verward
Grappig Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 01:08

Ik ben nu derdejaars WO geschiedenis/duitslandstudies en ik heb nog steeds geen idee wat ik worden wil..... Haha!
dus ga ik de beide masters maar doen, alle mogelijkheden een beetje op en houden en dan maar zien. Voorlopig ben ik blij dat ik nog studeer. Lachen

Ook zal ik ooit een keer uit huis moeten maar hoe dat moet weet ik ook niet, ik heb Miga en Ravenna, en beide in pension (staan nu hier thuis), dat kost nogal wat natuurlijk... Scheve mond

Dus ik heb geen idee, maar wat ik wel weet, is dat ik blijf paardrijden!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:25

Ik heb nog geen flauw idee wat ik wil gaan doen later, ik heb wel een idee van de richting die ik op wil. gelukkig heb ik een studie gevonden die daar bij aansluit en die ook nog niks vastlegt voor een later beroep... Ik wil na mijn VWO Dierwetenschappen gaan studeren in Wageningen...