Vanmiddag was ik in een tuincentrum en daar stond na de kassa "controleer uw kassabon en aankopen voor u de winkel verlaat. Wanneer u de winkel verlaten heeft kunnen we niets meer voor u doen"
Met andere woorden klopt er iets niet en kom je daar bij dr auto of thuis achter (denk aan een defect) dan heb je pech gehad.
Een defect product moet toch gewoon vervangen worden voor een werkend product ?
Nu is er met onze aankopen niks mis maar toch vraag ik mij af of dit zomaar mag ?
dit gaat denk ik meer over het feit als een caissière een product dubbel aanslaat.
Doubtless
Geplaatst: 30-11-14 15:40
Ik denk dat ze erop doelen dat je alles meeneemt wat je betaald hebt, niet meer en niet minder. Zal niet over de klantenservice of garantie gaan.
Vera96
Geplaatst: 30-11-14 15:40
Ik neem aan dat dat gaat over dubbel aangeslagen producten, want een defect product kun je toch niet op de bon zien?
Dus bijvoorbeeld, jij koopt een product en ziet thuis dat het dubbel aangeslagen is, je gaat terug maar voor het zelfde geld heb je er thuis gewoon werkelijk 2 staan en doe je alsof je maar een product hebt en het dus fout is aangeslagen.
Anoniem
Geplaatst: 30-11-14 15:41
Gaat niet om een defect product, maar of er bijvoorbeeld aantallen verkeerd op staan. Heb je de spullen bij je kun je direct laten zien dat je maar 1 kerstboom hebt ipv 2 Of dat er een andere prijs opstaat ofzo. Heeft dus niks met garantie te maken
In combinatie met de kassabon natuurlijk, controleer je bon, zie je iets twee keer dan controleer je of je het daadwerkelijk 2 keer hebt, of het fout is.