Singlefeest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

skvetta

Singlefeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 14:19

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik sinds lange tijd weer uit geweest. Een afscheidsfeest van een collega. Het was reuze gezellig en ik heb besloten weer vaker te willen gaan.

Nu hebben bijna al mijn vrienden een relatie en/of kinderen. Zij gaan niet meer uit. Ik ben single en vind het lastig om zo in het uitgaansleven alleen uit te gaan. Het is toch leuker met vrienden.

Nu zit ik er wel over te denken om eens naar een singlefeest te gaan. Niet zozeer om een relatie (al zou het een leuke bijkomstigheid zijn) maar vooral ook om leuke contacten op te doen. Ik vind het wel erg spannend om dit zo in mijn eentje te ondernemen. Zouden jullie dit doen? Of heeft er iemand ervaring mee en misschien zelfs wel zijn/haar grote liefde aan overgehouden?

Graag hoor ik jullie verhalen en adviezen!

Anoniem

Re: Singlefeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:22

Ik krijg van singlefeesten altijd een beetje het idee dat er erg veel dronken mensen rondlopen die tot het wanhopige toe zich aan elkaar proberen op te dringen. Bijna iedereen gaat er vanuit dat ze met iemand naar huis gaan 'want iedereen is toch single'. Waarom niet gewoon een keertje een leuke kroeg in? Daar zijn ook single mannen (als dat belangrijk voor je is) maar dat is toch wat toegankelijker

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:23

Ik ben 1 x in Hoofddorp geweest en vond het erg leuk. Er is veel te doen . Maar alleen naar zo iets zou ik niet durven.

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 16:30

Hm, ik ben een paar keer wezen speeddaten.
De sfeer was heel rustig elke keer, zeker niet opgefokt.
Ondanks dat iederene op hetzelfde uit is.

Hoorde van een kerel ook dat dat feest in Hoofddorp heel leuk is.
Inderdaad veel te doen.

De drempel voor zo'n feest lijkt me lager dan naar de kroeg te gaan, omdat het in de kroeg ook draait om oppikken.
Natuurlijk is er wel wat koudwatervrees om naar het feest te gaan, maar dat heeft iedereen.

Je hoeft je denk ik geen zorgen te maken om dronken lieden die opdringerig doen.
Niet meer dan in de kroeg in elk geval.
Het hoeft ook niet per se een zielepietenfestijn te zijn.

En je kunt altijd weer weg, moet je maar denken.