Mijn vriend en ik zijn dit weekend in Keulen. Gisteravond waren we op zoek naar een leuk restaurant, maar we kwamen voornamelijk van die duitse "eetschuur" achtige zaken tegen. Daar houden wij beide absoluut niet van en hopen toch op iets chiquers vanavond. Hier iemand tips voor goede en sfeervolle restaurants in Keulen? Ons hotel zit midden in de stad, aan de Heumarkt
Mijn vriend wil heel graag toch meer de duitse keuken eten vanavond. Maar dan wel in een wat fijnere ambiance. Gisteren bij een griek geweest, was erg lekker en leuk zitten, maar we hopen nu wel op iets duits
Hannanas
Geplaatst: 29-11-14 10:03
Ah! Dat stond er niet bij in je berichtje. Als je restaurants gaat zoeken op internet kom je veel tegen trouwens. Ik zocht beirut voor je en stuitte op deze website: http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... halia.html
Ohhhh.. Keulen, wat een geweldige stad is dat! Ik weet niet meer precies hoe het heet, maar er is een gigantisch groot plein daar in de buurt en daarom heen heb je allerlei heerlijke, leuke restaurantjes! Keuze zat, moet je echt langs gaan om te kijken