Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Babsiej schreef:Over mijn mac book is een grote mok hete thee met suiker gegaan.. Deze stootte poeslief ook om .. Deze kreeg ook een hartstilstand en overleed.. Heb m in de la gelegd en een dag of 3 later deed ie het weer.. Nu 1,5 jaar later doet ie het nog steeds prima
Love_Mirra schreef:karenwrmdm schreef:Anders je inboedelverzekering even bellen?
Voor zover ik weet, heb ik die niet? Woon in belgië en de enige verzekering die ik heb is burgerlijke aansprakelijkheid maar dat is volgens mij enkel voor schade aan derden?
Love_Mirra schreef:Goed dat je het zegt, dan haal ik hem eraf. Verwarming staat nog maar een kwartiertje aan dus dat zal niet zo erg geweest zijn. Wel ondersteboven laten liggen? En helpt het om te fohnen of kan ik er beter gewoon helemaal afblijven?
Love_Mirra schreef:Eline91 schreef:Ik heb ook nog een HP probook gehad, en die heeft meer dan een keer een douche overleefd
Een keer was zelfs mijn flesje water uitgelopen in de rugtas waar hij in zat, laten drogen en niks aan de hand
Was die ook uitgevallen toen? En wat heb je gedaan?
Ben echt super opgelucht en bedankt voor jullie advies!