In juni dat jaar heb ik een ongeval gehad. Ik reed rechtdoor en een man dacht zich wel eventjes voor mij te kunnen gooien. Van links en over een stopstreep... Gevolg: Ik met mijn scooter aan 45/u recht in die auto. Zelfs geen tijd meer gehad om te kunnen remmen. Afgevoerd met de ambulance en toch wel een tijdje thuis gezeten vanwege mijn rug.
Desbetreffende man woont op 2 kilometer van mijn deur. Had mijn telefoonnummer, mijn adres etc. Nu heb ik daar nooit meer wat van gehoord. Geen telefoontje: "Hoe gaat het?" Geen bloemetje etc. Nou ja, niet dat ik mij er aan erger maar ergens had ik het wel verwacht. Moest ik een ongeval veroorzaken zou ik bellen om te vragen hoe het gaat en zou ik toch zeker eens langsgaan.
Heb het hier al meermaals over gehad met mensen en de meningen blijven wel verdeeld.
Dus bokkers, wat doen jullie als jullie een ongeval veroorzaken waarbij toch wel iemand gewond geraakt? Bellen jullie, gaan jullie langs of doen jullie nog iets totaal anders?
Deze meneer in kwestie was zelfs niet te bereiken voor een rechtzetting van het aanrijdingsformulier. Hij was thuis maar weigerde zelfs open te doen.

), maar zowel jongetje als ouders waren erg blij
.