Staatsexamen 2014/2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoniempje1

Staatsexamen 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 19:24

Hoihoi,

De titel zegt het eigenlijk al. Wie oh wie doet er nog meer staatsexamen dit schooljaar? Zoja in welke vakken? En op welk niveau? En wat is jullie ervaring hiermee? Is het moeilijker dan gewoon via de middelbare school?
Ik doe dit jaar wiskunde A en heb vorig jaar geschiedenis gedaan op Havo-niveau.

Ps. Ik heb lopen zoeken op de zoekfunctie maar kon niks vinden.

anoniempje1

Re: Staatsexamen 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 18:50

Is er helemaal niemand die staatsexamen doet? :?

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 19:04

Ik heb ze 2 jaar geleden gedaan. Had wiskunde economie en Nederlands.
Ik vond ze aanzienlijk moeilijker! Had belachelijk lage cijfers voor zowel mondeling en schriftelijk en uiteindelijk alleen economie gehaald door de mondeling die voldoende was.
Of het aan mij lag dat het zo moeilijk was weet ik niet.. dacht dat ik ze namelijk vrij goed had gemaakt. Van de nl mondeling had ik al niet veel verwacht omdat ik daar een beetje bij vals had gespeeld maar de rest baalde ik wel van.

E dit: havo niveau

RubyRed

Re: Staatsexamen 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:07

Ik heb staatsexamen gedaan, deels vwo, deels havo. Heb nu dus een havodiploma. Ik heb nooit 'gewoon' examen gedaan dus kan het daar niet mee vergelijken. Voor de CSE's haalde ik goede punten, mondelingen redelijk, maar wel duidelijk lager dan op de CSE's. Mondelingen zijn gewoon niet echt mijn ding ;).
Succes!