Nog meer mensen alleen met de feestdagen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Tien_

Nog meer mensen alleen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 14:30

Hoi Bokt :wave:

Dit is geen zielig-doe-topic hoor, maar ik zie een beetje op tegen de december-maand. Heb geen familie meer en onlangs is mijn relatie na 8,5 jaar stuk gelopen. Natuurlijk en gelukkig heb ik lieve vrienden, maar die hebben allemaal wel familie en/of relaties waarmee ze heerlijk de kerst en O&N gaan vieren. Beetje stom dat die dagen opeens erger lijken om alleen te zijn, maar zo voel ik het wel. Dus vroeg ik me af; zijn er nog meer Bokkers die december in hun uppie tegemoet gaan? Misschien kunnen we in dit topic dan samen wat glühwein brouwen en om de virtuele boom zitten :D

Murthul

Re: Nog meer mensen alleen met de feestdagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:34

LZP >> PF

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:36

Een oproepje doen om iets gezellig te doen met andere bokkers?? Weet dat het o.a. bij bokster bellatrix vorig jaar een groot succes was :) Dit jaar doet ze het weer!

Ik weet bij ons nog niet precies hoe het loopt. Wel bij de ouders langs, maar m'n vriend gaat eerste kerstdag de nachtdienst in, dus ligt tweede kerstdag voornamelijk op bed :P

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:36

Ik zit gelukkig niet in dezelfde situatie maar ik kan me voorstellen dat je je dan inderdaad erg eenzaam voelt. :(:)
Niemand van je vrienden waar je je kan aansluiten? Dat lijkt me vooral op oud en nieuw toch mogelijk te zijn. Bij kerst is het misschien een ander verhaal, maar hee, waar heb je nu vrienden voor? Als jij zegt dat je met kerst alleen zit en dat je je daar ongelukkig door voelt? Dan zou ik dat voor een goede vriendin wel aan mijn familie weten te verkopen, hoor. :j Ben je natuurlijk nog steeds het buitenbeentje, maar je zit tenminste niet echt alleen...

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 14:41

Dank voor jullie reacties en ideeën +:)+
Oproepje is een goed idee. Ik ga sowieso zelf ook midden december een klein feestje houden. Komt allemaal vast helemaal goed. Maar vroeg me gewoon af of er nog anderen in hetzelfde schuitje zaten :)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:44

:j ook alleen, mag 2e kerstdag gelukkig werken.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:45

Ik zit ook in dezelfde situatie. Relatie gedaan, wel nog familie, maar niet direct iets met hen gepland rond kerst, wel samen eten en vieren op 1 januari. Ik zal vooral mijn kinderen missen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:46

*ziet haar naam*

:D

Als je nou echt helemaal alleen zit met Kerst mag je 1e Kerstdag ook wel komen eten. Heb alleen geen slaapplek meer...(en je moet van katten houden. :P )

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 14:59

Jorika, vervelend dat jij ook alleen bent. Dan is het inderdaad 'fijn' dat je kan werken :j

Callisto, jij ook sterkte. Ik kan me voorstellen dat het vreselijk moet zijn om je kinderen dan niet bij je te hebben :(:) Is je relatie ook pas over?

Bellatrix, ik LUF poezels :+: Wat een lief aanbod ook :* Misschien doe ik dan eens spontaan en reis ik af naar Achterveld *gaat op zoek naar atlas* Waar is dat? :))

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:07

Mss is er wel genoeg animo om samen kerst te gaan vieren? Ik zag laatst ook een oproep staan en vond dat wel een erg leuk idee.......

Wie zou er belang bij hebben.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:08

Ik ben voor het eerst in 10 jaar niet alleen met kerst! :)
Hiervoor elke tweede kerstdag alleen en soms ook beide kerstdagen.

Idee van maatje31 is wel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:10

_Tien_ schreef:
Bellatrix, ik LUF poezels :+: Wat een lief aanbod ook :* Misschien doe ik dan eens spontaan en reis ik af naar Achterveld *gaat op zoek naar atlas* Waar is dat? :))

Doen joh! Ik zei de gek is daar ook! :D

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 15:17

Maatje, dat lijkt me erg leuk :j Nog meer mensen? Dan dus niet op 1e kerstdag, want dan zitten we al bij Bellatrix :))
Tica, leuk dat jij daar ook bent.

Kim, wat heerlijk dat je eindelijk eens niet in je upje bent dan +:)+

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:01

_Tien_ schreef:
Jorika, vervelend dat jij ook alleen bent. Dan is het inderdaad 'fijn' dat je kan werken :j

Callisto, jij ook sterkte. Ik kan me voorstellen dat het vreselijk moet zijn om je kinderen dan niet bij je te hebben :(:) Is je relatie ook pas over?

Wanneer is iets over? In mijn geval moeilijk uit te leggen. Nu ja, voor mij was het emotioneel over vanaf mei (na bijna 19 jaar), sinds november wonen we apart.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 17:12

19 Jaar? Jemig, heftig! Sterkte!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:20

ik heb gelukkig nog wel familie dus 25/12 en vaak ook 24/12 is geen probleem. Alleen O&N is sinds ik terug single ben wat vreemd. Normaal spraken wij af met koppels, maar in je uppie is dat niet zo tof, mogen het nog goede vrienden zijn, voelt toch wat "vreemd"...

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 17:25

Petitparis, vind ik ook :j Misschien ook maar een Bokt-singles-O&N-feestje? My place? :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:30

haha, ik zou zeggen direct, je woont alleen wat ver. Mss kan jij beter tot bij mij komen :P moet je alleen wel tegen natte neuzen en oor-uitlikkende honden kunnen :')

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 17:37

Haha, ook die zijn gezellig. Ben jij een beetje bereikbaar met trein? Heb helaas geen rijbewijs.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:39

uhm ik woon in België om te beginnen, maar er rijdt een bus vh dichtsbijzijnde station tot 15m van mijn deur. Of ik kan je daar komen oppikken. Ben ik toch gewoon om dagelijks te doen...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:45

TS: kom je of wil je er nog over denken? Ik heb geen station in mijn woonplaats. Wel in Barneveld. Daar kan ik je halen. Of misschien kan een van de anderen jou daar langs halen.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 17:50

Bellatrix, ik kom graag! Mag dat echt, ook al kennen we elkaar nog niet? Als je me in Barneveld wilt oppikken, heel graag! Of komt er iemand vanuit deze richting naar jou toe? Misschien kan ik daar mee liften?

Petitparis, wat is het station bij jou in de buurt? Kan ik even kijken of het betaalbaar is naar jou toe :)
Laatst bijgewerkt door _Tien_ op 27-11-14 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:52

Aarschot

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 17:57

Petitparis, hmmz, op zich qua tijd redelijk te doen. Prijs weet ik nog niet zeker. Maar misschien doable :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:09

Tien topper!! :* Je mag met o&n ook altijd hier heen komen hoor! Vieren t bij mn ouders denk Ik maar daar komen ook vrijwel altijd vrienden van mn broer over de vloer met o&n :)