Foute party kleding ideeën...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Foute party kleding ideeën...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 17:18

Alvast op zoek naar goede ideetjes...
Vorig jaar kleding gehuurd, maar dit keer willen we liever zelf iets samenstellen.

Voorkeur gaat uit naar sexy, maar niet ordinair.
Vorig jaar was ik verkleed als 'non' in een veel te kort jurkje en een leuk kijkgaatje bij het decolleté. :Y)
Daaronder gewoon een donkere panty, dus het viel niet heel erg op.

Ik kwam op internet best veel ideetjes tegen, maar pfffff, wat is het moeilijk om iets voor jezelf te bedenken uit die ideetjes. Dus nadat ik alle oudere topics op Bokt heb nagekeken, besloot ik zelf ook maar een topic te openen.

Ik wil graag veeeeeeeeeel kleur. Superstrakke kleding hou ik niet zo van, tenzij het gaat om een jurkje, daar kan ik wel een onderjurkje onder doen.

Touperen vind ik trouwens heel erg leuk, ik heb heel donker haar en blauwe ogen. Dus ik denk aan een lekker felgekleurde legging en verder dus jaren 80 stijl.

Brand los, zou ik zo zeggen! :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:26

Jaren 80 turnpakje aan? Beenwarmers, neon-haarband, veel kleur, haren alle kanten op?

Janine1990

Re: Foute party kleding ideeën...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 17:28

Ja zo'n turnpakje is wel de richting die ik dan op zal gaan. Maar dan zit ik er weer mee dat ik mijn figuur niet goed genoeg vind voor een dergelijk strak dingetje. Zeg maar... Snap je wat ik bedoel?

Die neon kleuren en beenwarmers _/-\o_ Vind ik echt geweldig! Zeker met getoupeerd haar!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:30

Een lekker wijd vallend shirt met wijde hals over je turnpakje incl beenwarmers? :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 18:21

Had het al helemaal voor ogen Judith, dat is namelijk inderdaad wel een goede optie... :D

Maar toen kreeg ik een pb met ook wel geniale kousen... Pfffff...

Turnpakje, waar haal je die eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:06

Kringloop? Sportwinkel? Een bodystock ergens vandaan halen, de plaatselijke sportvereniging vragen of ze een oud exemplaar over hebben? Tot zover reikt mijn fantasie. :D

Vergeet niet de zweetbandjes om polsen en hoofd en de neonkleurige scrunchie in je haar!