Laptop kopen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

evie21girl

Laptop kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 16:50

Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ja ik weet het, er zijn al vele topics over, maar mijn doeleindes worden nergens genoemd :o .

De laptop is voor mijn vader. Eisen zijn er niet echt maar hij moet makkelijk te gebruiken zijn(windows 7) en vooral snel met opstarten. Het wordt een laptop waar zo 2 keer per dag snel op wordt gekeken dus batterijduur is wat minder van belang, evenals gadgets etc..
De laptop gaat enkel gebruikt worden voor dit:
- e-mails, lezen, sturen en printen
- dingen opzoeken op google
- buienrader

Het budget ligt rond de 500 euro.

Nu zal je denken lekker makkelijk, maar mijn vader wilt hem bij deze winkel kopen omdat het dichtbij ligt en als de laptop kapot is, hij hem makkelijk kan laten maken. Hij is bang als hij naar die winkel gaat hem iets wordt aangesmeerd. Dus de keuze is beperkt tot de laptops die op deze site staan: http://www.computersjop.nl/Webwinkel-Ca ... ebook.html
Als jullie de moeite nemen om mij te helpen ben ik jullie echt super dankbaar! <3

Allejandro

Re: Laptop kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:26

Een nieuwe laptop met windows 7 vind je niet snel meer, ze hebben allemaal windows 8 of 8.1

Anoniem

Re: Laptop kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:46

Ik vind die site er qua computers niet betrouwbaar uitzien. Alles is refurbished of renewed. Dat betekent dat er hoogstwaarschijnlijk iets (hardwarematigs) kapot aan is geweest.

Voor onder de 500 euro koop je ook gewoon een nieuwe laptop tegenwoordig. Maar voor wat je vader er mee doet, is een tablet niet een stuk handiger?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:51

Ik zou gaan voor een (Windows)tablet met toetsenbord. Kan net zo veel als een laptop tegenwoordig.

evie21girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 19:56

Jans schreef:
Ik vind die site er qua computers niet betrouwbaar uitzien. Alles is refurbished of renewed. Dat betekent dat er hoogstwaarschijnlijk iets (hardwarematigs) kapot aan is geweest.

Voor onder de 500 euro koop je ook gewoon een nieuwe laptop tegenwoordig. Maar voor wat je vader er mee doet, is een tablet niet een stuk handiger?

Mmmm, bedankt dat je dit meld. Het is de site van een winkel hier 2 dorpen verder op, verder weet ik er ook niet veel van, ben er nog nooit geweest.
Een tablet zou een optie kunnen zijn, maar mijn vader kan echt werkelijk niks van computers, laat staan een tablet.(het drukken op touchscreen is heel moeilijk blijkbaar }:0 )
Hij kan nu sinds 1 jaar redelijk met een laptop omgaan.

Ik zal hem zeggen dat wat op de site staat niet veel goeds is en dan kijken we wel verder. Misschien toch maar naar een grote elektronica winkel gaan. In ieder geval heel erg bedankt voor je waarschuwing!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 19:58

Ik zou gewoon aanbiedingen in de gaten houden!

Heb je een wens aan grote? Een kleine inch maat is vaak al wat goedkoper, en voor wat je vader wil hoeft ie geen 17" laptop denk ik :).