Alsof ik begon te bloeden in een tank met piranha's.
Dat ik reacties zou krijgen, uiteraard. Maar wauw... Dit had ik niet verwacht.
Het ging om een hoogslaper, hij staat hier vreselijk in de weg en hij moet echt weg voor vrijdag ivm verhuizing. Dus zodoende, gezien het feit dat die dingen nauwelijks iets waard zijn, besloten om hem gratis aan te bieden voor degene die hem als eerste haalt en zelf uit elkaar haalt/vervoert (heb niet eens een auto dus wordt voor mij lastig).
Reacties wisselden van; "Ja maar ik heb bijna geen geld" "Ik ben alleenstaand moeder" "Ik heb geen rijbewijs dus kun je hem brengen". Uiteraard allemaal heel vervelend en het volste begrip dat die mensen via internet zo aan spulletjes komen....maar de tóón waarop dit gebeurde

Ik had de advertentie in twee groepen gezet, maar door de hoop reacties heb ik hem uit één groep verwijderd (daar had ik bijna geen reacties gekregen. Andere liet ik nog even staan mocht degene die gereserveerd had toch afzeggen). Kreeg ik daar een woedend berichtje van de eigenaresse dat ik het lef had die advertentie uit haar groep te verwijderen en niet te reageren op de reacties daar.
Note; mijn inbox had inmiddels een burn-out gekregen door alle smeekbedes om die hoogslaper te krijgen. Dan mis je wel eens wat.
Tien keer aangegeven dat hij al gereserveerd was. Zelfs in de advertentie zelf gezet... Maar nee.
Heb uiteindelijk wel een fijne "koper" gevonden die wat serieuzer overkwam.
Maar jeetje. I weep for humanity
Heb overigens geen specifiek doel met dit topic, stoom afblazen wellicht