Ik heb een idee in mijn hoofd rondspoken, het is te zeggen. Dit is een idee dat ik mettertijd wel werkelijkheid zie worden. Ik ben heel hard overtuigd, maar zolang mijn paard hier bij mij en mijn ouders "woont" kan ik helaas nog nergens naartoe.
Ik zal even schetsen.
Mijn naam is Evelien, ben 22 en woon in Bassevelde (op 5 minuten sta ik in Sas van Gent, op halfuurtje in Terneuzen,...)
Nu ben ik het laatste jaar helemaal gek geworden van Nederland. Maar niet Zeeuws-Vlaanderen, maar eerder de stedelijke kanten; Rotterdam, Gorinchem, Den Haag, Utrecht.
Deze steden zijn zo gezellig druk en de manier van leven is daar zoveel anders dan hier in België. Nu rijd ik met mijn hond elke week 380 km heen en weer naar Katwijk voor Jachttraining. Dan passeer ik Rotterdam en Den Haag en wat is het daar leuk!
Het idee om daarheen te verhuizen spreekt me dan ook enorm aan!
Eerder dit jaar was ik bij een vriendin logeren in Gorinchem en ook dat heeft me betoverd! Zijzelf vindt er niks aan, maar ik was er op slag verliefd op!
Ik weet niet of het evident is om van België naar Nederland te verhuizen, maar als ik de financiële middelen heb en ik krijg het voor elkaar doe ik het sowieso!
Dit wou ik even van me af schrijven. Dit verhaal krijgt zeker een staartje (in de toekomst
)Lieve groetjes,
Evelien
asociale volk daar..
en de enige "stad" die ik al gezien heb is Gorinchem.. Rotterdam passeer ik enkel, maar ik ga me sowieso goed oriënteren. Platteland ben ik beu... Veel te stil voor mij. Maar goed voor m'n paardje natuurlijk...
Brrr. Echt, Nederland heeft zoveel meer te bieden.
?
laatste keer dat ik er was, was het nog randstad