Ja ik weet het, alwéér zo'n jongenstopic....ik heb even jullie advies nodig!!
Oké let op, dit is de situatie:
Er zit bij mij op dinsdag een jongen in de klas (ik volg een HBO studie maar volg dit een beetje via een andere route en zit dus in verschillende klassen) en ja, die vind ik dus leuk. Hij is 23, ik ben 24 jaar.
Ik zie hem dus enkel op de dinsdagen en daar kijk ik elke keer naar uit. Verder heb ik hem op Facebook waar ik heel soms met hem praat, meestal maar 1x per week wat.
Hij is nu net sinds zo'n twee maanden weer vrijgezel na een relatie van twee jaar. Hij is er dan ook best stellig in dat die nu geen relatie wilt, dat die even geen rekening hoeft te houden met een ander. Maar ondertussen zit hij wel wat met mij te flirten. We kijken geregeld naar elkaar, hij plaagt wat, soms zegt die dingen waarvan ik denk hmmmm, vandaag prikte die in me zij en trok mijn tas van mijn schouder, hij heeft mijn foto's op Facebook zitten bekijken, hij vraagt aan mij of ik nu op zoek ben naar een jongen, zit daarin wat te vissen dus.....ondertussen ben ik er ook echt wel van overtuigd dat hij al weet dat ik hem wel leuk vind.
Maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Hij zegt dus dat die nu geen relatie wilt maar aan de andere kant zegt die dat die het ook wel weer mist... Moet ik gewoon zo door blijven gaan wat ik nu doe? Dat is dat ik hem dus enkel op dinsdag zie en misschien iets op Facebook spreek. En dan als ik hem zie iets wat flirten en we praten dan meestal over paarden (hij heeft een eigen quarter, pluspunt!!) en over school, want ja dat is momenteel gewoon waar we ons beide het meest mee bezig houden.
Of moet ik het hem vertellen? Dan gooi ik misschien mijn eigen glazen in maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben bij hem want nu weet ik dat niet.
Oftewel: hellup?!?!

of andersom. Ik vind dat zelf niet meteen als een date, maar het is inderdaad maar net hoe je er tegen aan kijkt.
. Dat je toch wel erg benieuwd bent naar zijn paard en rijkunsten, of je misschien in de kerstvakantie een keertje langs kan komen? Of dat je nieuwsgierig bent naar de stad/dorp/gebied waar die in woont.