Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:21

Hallo bokkers!

Ja ik weet het, alwéér zo'n jongenstopic....ik heb even jullie advies nodig!! :+

Oké let op, dit is de situatie:

Er zit bij mij op dinsdag een jongen in de klas (ik volg een HBO studie maar volg dit een beetje via een andere route en zit dus in verschillende klassen) en ja, die vind ik dus leuk. Hij is 23, ik ben 24 jaar.
Ik zie hem dus enkel op de dinsdagen en daar kijk ik elke keer naar uit. Verder heb ik hem op Facebook waar ik heel soms met hem praat, meestal maar 1x per week wat.

Hij is nu net sinds zo'n twee maanden weer vrijgezel na een relatie van twee jaar. Hij is er dan ook best stellig in dat die nu geen relatie wilt, dat die even geen rekening hoeft te houden met een ander. Maar ondertussen zit hij wel wat met mij te flirten. We kijken geregeld naar elkaar, hij plaagt wat, soms zegt die dingen waarvan ik denk hmmmm, vandaag prikte die in me zij en trok mijn tas van mijn schouder, hij heeft mijn foto's op Facebook zitten bekijken, hij vraagt aan mij of ik nu op zoek ben naar een jongen, zit daarin wat te vissen dus.....ondertussen ben ik er ook echt wel van overtuigd dat hij al weet dat ik hem wel leuk vind.

Maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Hij zegt dus dat die nu geen relatie wilt maar aan de andere kant zegt die dat die het ook wel weer mist... Moet ik gewoon zo door blijven gaan wat ik nu doe? Dat is dat ik hem dus enkel op dinsdag zie en misschien iets op Facebook spreek. En dan als ik hem zie iets wat flirten en we praten dan meestal over paarden (hij heeft een eigen quarter, pluspunt!!) en over school, want ja dat is momenteel gewoon waar we ons beide het meest mee bezig houden.
Of moet ik het hem vertellen? Dan gooi ik misschien mijn eigen glazen in maar dan weet ik wel waar ik aan toe ben bij hem want nu weet ik dat niet.

Oftewel: hellup?!?! O:)

Gydja

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:25

Ik zou gewoon door gaan met wat je nu doet. Als ik het zo lees vind hij je duidelijk leuk! Denk dat als hij een relatie wil dat hij er dan wel mee komt of je moet zelf wat in die richting vragen?

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:25

Zit hij niet op bokt? Anders hoef je nu niks meer te vertellen :Y)

Ik zou het nog niet vertellen als ik jou was. Hij geeft zelf duidelijk aan dat hij nog geen relatie wilt, en een beetje flirten is wel wat anders dan echt een relatie hebben. Gewoon op deze manier verder gaan en als jullie elkaar echt leuk vinden, zal het vanzelf meer worden. Ik zou niet teveel haast hebben, dan voelt hij zich misschien een beetje voor het blok gezet. :)

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:26

Ik zou het nog lekker even laten!
Gewoon wat meer met hem praten, dan een keer wat gaan doen enzo. En dan kun je hem altijd nog vertellen wat je voor hem voelt.
Gewoon lekker rustig aan doen zou ik zeggen :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:30

Geen idee of hij op bokt zit haha, maar neem aan dat hij dan niet zo'n typisch meidentopic zou lezen :P

Nadeel is ook wel een beetje dat hij in het noorden van het land woont en ik in het midden, niet bepaald voor de deur dus. En een keer wat gaan doen komt op mij wel meteen over als een date, dus daar zou hij dan mee moeten komen als hij daar klaar voor zou zijn/dat zou willen. Denk niet dat ik daar nu mee kan komen.

Het is zo vervelend dat ik hem maar zo weinig zie haha, dan gaat het zo langzaam :P

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:31

Ga anders een keer paardrijden of wat anders met de paarden doen? Is dat meteen een date?

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:34

Nu mag ik hopen voor je dat hij niet op bokt zit :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:37

Gydja schreef:
Ga anders een keer paardrijden of wat anders met de paarden doen? Is dat meteen een date?

Dat we samen ergens gaan rijden bedoel je? Ja, dat is dan denk wel meteen een date....ten minste zo zou ik het opvatten.

CupCakes_ schreef:
Nu mag ik hopen voor je dat hij niet op bokt zit :+

Oh ach, en als dat wel zo is en hij zou dit lezen dan is het wel allemaal meteen duidelijk :P

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:37

Of juist wel ;)

Maar hij laat duidelijk merken dat hij je ook wel ziet zitten, je kan toch vragen of hij een keer mee gaat iets drinken ofzo? Jongens houden er geloof ik wel van als je al vrouw een move maakt :p

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:41

_Linn_ schreef:
Gydja schreef:

Dat we samen ergens gaan rijden bedoel je? Ja, dat is dan denk wel meteen een date....ten minste zo zou ik het opvatten.

Tjah of in de bak? Dat jij toe kijkt :') of andersom. Ik vind dat zelf niet meteen als een date, maar het is inderdaad maar net hoe je er tegen aan kijkt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:41

Wat spannend! *\o/*
Ik volg!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:46

Ja maar hij woont in het noorden, heeft daar ook zijn paard staan waar die momenteel even niet op kan rijden omdat zijn nieuwe zadel onderweg is vanuit Amerika. Hij is enkel op maandag en dinsdag in Ede (school zit in Wageningen) en op dinsdag reist hij weer terug naar het noorden. En ik woon in het midden van het land en het paard dat ik rij staat ook hier in de buurt..... Dus dan is het wel moeilijk om bij elkaar spontaan opeens bij het rijden te kijken snapje.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:50

Ja dan is het wel wat moeilijk. Jammer dat hij zo ver bij je vandaan woont.
Ben wel benieuwd hoe het verder loopt :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 21:52

Ja dat is zeker jammer! Maar als het voorbestemd is moet dat geen probleem zijn toch :P

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 22:42

Ik denk dat hij nu meer richting friends with benefits wil, hij wilt geen relatie, kan wel goed met je praten en vist waarschijnlijk naar of jij ook een relatie wilt omdat hij dan misschien hoopt dat je ook niet op zoek bent naar iets vast. En misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor maar dat denk ik meer :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:12

_Zoe schreef:
Ik denk dat hij nu meer richting friends with benefits wil, hij wilt geen relatie, kan wel goed met je praten en vist waarschijnlijk naar of jij ook een relatie wilt omdat hij dan misschien hoopt dat je ook niet op zoek bent naar iets vast. En misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor maar dat denk ik meer :')

Nee ik heb al eerder laten vallen dat bij mij eerder wel jongens kwamen die maar 1 ding willen (friends with benefits dus) en dat ik daar niet alleen maar voor was en toen zei hij dat hij dat ook niet deed. Dus nee, dat wil die niet. Ik snap het ook wel hoor, hij komt net uit een relatie van 2 jaar, maar dan is het nog wel kak voor mij :P

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:15

Ik zei ook tegen mijn 'flirt' dat ik geen relatie wilde, had net een relatie van bijna 2 jaar achter de rug.
We woonden binnen een half jaar samen, zijn nu bijna 14 jaar samen, getrouwd en hebben 2 kinderen.
Ik zou zeggen, zet hem op :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:19

Majabeestje schreef:
Ik zei ook tegen mijn 'flirt' dat ik geen relatie wilde, had net een relatie van bijna 2 jaar achter de rug.
We woonden binnen een half jaar samen, zijn nu bijna 14 jaar samen, getrouwd en hebben 2 kinderen.
Ik zou zeggen, zet hem op :D

Ah zie, dus het kan wel! :P

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:22

Wanneer komt zijn nieuwe zadel aan? Anders een keer naar zijn nieuwe zadel gaan kijken?
En daarna 'spontaan' wat gaan drinken..filmpje....whatever

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:36

colinneke schreef:
Wanneer komt zijn nieuwe zadel aan? Anders een keer naar zijn nieuwe zadel gaan kijken?
En daarna 'spontaan' wat gaan drinken..filmpje....whatever

Weet die zelf ook helaas niet, hij moet uit Amerika komen...

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 23:40

Gewoon lekker doorgaan met flirten en vooral contact blijven houden! You go girl!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:49

Zit de hele tijd te kijken op Facebook of die online is haha :P Maar het is vandaag dinsdag dus ik moet helaas weer een week wachten tot ik hem weer zie, hoe moet dat zometeen in de kerstvakantie toch haha, en heb de week voor de vakantie ook vrij....oh my oh my....

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:54

Ik zou toch proberen een afspraakje te maken :)). Dat je toch wel erg benieuwd bent naar zijn paard en rijkunsten, of je misschien in de kerstvakantie een keertje langs kan komen? Of dat je nieuwsgierig bent naar de stad/dorp/gebied waar die in woont.

Ik heb 4 jaar een relatie gehad met een jongen uit Friesland en ik woon in Utrecht. Dus alles kan!

Zet hem op! *\o/*

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 11:56

Ik kom ook net uit een relatie, dus ik weet wel wat hij bedoeld met geen relatie willen. Eerst weer even wennen om zonder je expartner te leven.
Ik denk dat hij niet te snel wil gaan, omdat je anders misschien een soort rebound wordt.
Volgens mij is hij weldegelijk geinteresseerd in je, maar heeft het gewoon tijd nodig.
Gewoon lekker jullie ding doen en lekker door ouwehoeren, en over een tijdje kun je eens polsen hoe het nu zit.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 15:09

Oké ik blijf dus nog gewoon ff zo door. Hopen dat ik hem ook gewoon nog spreek en dan weer uitkijken naar dinsdag!