Zucht, weer bijna kerstmis... Welk kado voor vader?

Moderators: EvelijnS, Hanmar, benangelique, Polly, Dani, Shanna, khirshanta

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

chimello

Zucht, weer bijna kerstmis... Welk kado voor vader?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-14 19:58

Titel zegt het al, wat koop ik voor mijn vader?

Ieder jaar weer dezelfde ellende, want mijn vader is zo moeilijk om voor te winkelen en mijn ideeën zijn gewoonweg op nu. En nee, ik ben niet lui of niet creatief, mijn moeder krijgt de meest creatieve, originele kado's ;)

Mijn vader heeft geen hobbies. Echt, totaal geen hobbies. Hij vindt niets leuk, doet nooit wat en kijkt eigenlijk alleen tv thuis. Het enige dat hij graag doet is eten en oude, Arabische films kijken. Ik heb al eens een taart gebakken maar echt leuk vind ik dat niet als kerst kado... Ik heb ook al kleding gekocht, wat ik ook niet echt een leuk idee vind om te geven. Roken spoor ik niet aan dus sigaren wordt hem ook niet. Ik heb hem al een fles van iets duurs gekocht maar dat heeft eerst een half jaar in de kast gestaan en de sake die als souvenier eens gekocht is heeft hij niet eens aangeraakt, en ook de Finse likeur niet... Terwijl meneer wel van drank houdt zo nu en dan.

Ja, wat blijft er dan nog over? Hij zit in de electronica dus een telefoon/ipad/laptop of accessoires zit er niet in. Tablet hebben we sowieso al een keer gekocht, en ook een nieuwe tv. Ook al een toetsenbord, echt alles wat we konden kopen hebben we qua electronica gekocht.

Ik heb hem zelfs een reis naar Egypte (moederland) gekocht waar hij niets aan gehad had omdat de verkoopster ons een verkeerde verzekering gegeven heeft ipv annulering heb ik mijn geld er niet eens van terug gekregen en mijn vader kon niet gaan (had zijn voet gebroken...)

Ik spreek geen Arabisch dus ik kan ook niet even de familie bellen ofzo van goh, spreek eens een leuke video boodschap in voor mijn vader, en daarbij heb ik er eigenlijk geen contact mee. Eten is ook niet bepaald persoonlijk en mijn vader mag eigenlijk wel wat afvallen, hij eet niet zo gezond vaak. Dus snoep en lekkernijen kopen bevordert dit niet.

Vorige kerst parfums enzo gekocht en om dat weer te doen?
Dus liever bokkers, wie heeft de gouden kadotip voor een saaie vader zonder hobbies?

Oh ja en lezen doet hij ook niet, dvds kijken ook niet want die kunnen we gewoon online kijken. Denk dat de voor de hand liggende dingen nu wel genoemd zijn dus dat zoek ik niet. En mijn budget is ook niet bepaald hoog, moet voor 2 anderen ook nog kado's kopen en mijn kado voor mijn moeder is nogal ambitieus...

You Know Who
Eigen fok Irish Cobs met een bijzonder kleurtje
ykw-gypsyhorses.com

Roosch

Re: Zucht, weer bijna kerstmis... Welk kado voor vader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:00

Maak een kerstpakketje voor hem!

Iets lekkers erin, een hebbedingetje, grote doos en strik erom heen. Voila. :D

Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
[BB-ITP] Kedi & Neko: een gezellige winterperiode

Puchje

Re: Zucht, weer bijna kerstmis... Welk kado voor vader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:00

If it doesn't make you smile, CHANGE IT!
Wil jij ook werken wanneer, met wie, waar je wilt en in de tijd die jou uitkomt?

Bekijk mijn profiel, FBpage of website

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:03

Dit is mijn beloning omdat ik een trouwe deel 100 weerwolver-jager ben. Bedankt Granoek en Giolli!
De Turtle.
No drama, no glory <3

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten