Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mensen zien alleen "korting" etc, maar vergeten kleine letters. Het staat er wel bij, dan kan je zelf beslissen of je popcorn neemt of niet, maar daar krijg je korting op
bigone schreef:Is niet vervelend hoor maar ik vind het misleidend om popcorn te verplichten en dan de korting er over heen gaan berekenen. Als ik naar de bios ga dan wil ik niet verplicht worden om popcorn af te nemen. ben je ook niet maar dan heb je dus niet 5 euro korting en Jumbo maakt veel reclame op minstens 5 euro korting op een avondje uit. Dan moet je niet met zoiets banketstaaf als een beker popcorn aankomen.
Maar de tip die hier gegeven werd is goed, eerst alles lezen en dan bekijken of je er iets aan hebt. De andere vouchers wilde ik aan de kids van mijn zus geven, die studeren maar ze hebben ook al gezegd dat het voor hun 60 cent scheelt, haha. Daarom ga ik kristalzegels sparen, duidelijk.
iEmmaaa schreef:Let op! Bij de kristalglazen van de appie moet je uiteindelijk ook bij betalen!
gelukkig is niet iedereen het zelfde.unihorses schreef:nog mooier.. bij de plus? moet je betalen voor je zegels
secricible schreef:unihorses schreef:nog mooier.. bij de plus? moet je betalen voor je zegels
Koopzegels is wel heel wat anders en is gewoon een spaarsysteem waarmee je geld verdiend uiteindelijk. Dus investeren