Jumbo avondjes uit zegels, niet zo goedkoop dan je denkt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Jumbo avondjes uit zegels, niet zo goedkoop dan je denkt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 17:26

Had ik het leuke idee opgevat om met mijn vriendinnen een avondje te gaan stappen. Een aantal hebben moeilijke tijden gehad en met z'n vieren hebben we toch altijd veel lol.
Dus flink zegels bij de Jumbo sparen en wil ik boeken!!!! Ergens naar de bios en dan even doorzakken,
Aangezien ik de bios wilde betalen dacht ik voor 20 euro klaar te zijn, helaas, er komt verplicht een lading popcorn (vinden we vies) bij op zodat je 7.50 euro pp betaald. Nu gaat het niet om het 10tje maar wel om het principe, 5 euro korting is 5 euro korting.

Ik kan me zo maar voorstellen dat er bij de restaurants ook nog wel een addertje onder het gras zit, slechte communicatie en wij?? Wij gaan lekker bij mij thuis bank hangen, filmpje huren en lekkere dingen inslaan bij de AH, ga maar voor de glazen. Kunnen we die de volgende keer gebruiken.

Yessy

Re: Jumbo avondjes uit zegels, niet zo goedkoop dan je denkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:35

Ik check tegenwoordig altijd heel goed de voorwaarden voor ik moeite ga doen om zegeltjes te sparen. Vorig jaar kon je bij AH zegels sparen voor pannenkoeken, tweede pannenkoek gratis geloof ik. Bleek het dichtstbijzijnde restaurant dat mee deed aan de actie hier 60km vandaan te zijn.. Dure pannenkoeken zouden dat worden, dus niets meer mee gedaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:36

Staat gewoon keurig aangegeven dat je 5 euro korting krijgt op een combi ticket bios+ kleine popcorn. Wat is nu het probleem?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:41

Dat is het hem vaak he ;) Mensen zien alleen "korting" etc, maar vergeten kleine letters. Het staat er wel bij, dan kan je zelf beslissen of je popcorn neemt of niet, maar daar krijg je korting op :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:42

vuurneon schreef:
Staat gewoon keurig aangegeven dat je 5 euro korting krijgt op een combi ticket bios+ kleine popcorn. Wat is nu het probleem?

Ja dit snap ik ook niet helemaal? Staat er toch gewoon op..

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:44

Volgens mij staat bij de actie alles duidelijk uitgelegd als je wilt gaan reserveren. Het verschilt ook per dag hoeveel korting je krijgt (dit staat vgm ook op de spaarkaart), dus misschien kun je op een andere dag wel meer korting krijgen en als nog gezellig naar de bios?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:46

[ENT] > [LZP]

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:49

Die bedrijven letten wel dondersgoed op dat de voorwaarden kloppen en vooral dat zíj er uiteindelijk baat bij hebben, evenals de betrokken bedrijven.
Ik wil niet vervelend doen, maar TS, het zal wel in de voorwaarden hebben gestaan, volgende keer goed lezen :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 18:05

Is niet vervelend hoor maar ik vind het misleidend om popcorn te verplichten en dan de korting er over heen gaan berekenen. Als ik naar de bios ga dan wil ik niet verplicht worden om popcorn af te nemen. ben je ook niet maar dan heb je dus niet 5 euro korting en Jumbo maakt veel reclame op minstens 5 euro korting op een avondje uit. Dan moet je niet met zoiets banketstaaf als een beker popcorn aankomen.
Maar de tip die hier gegeven werd is goed, eerst alles lezen en dan bekijken of je er iets aan hebt. De andere vouchers wilde ik aan de kids van mijn zus geven, die studeren maar ze hebben ook al gezegd dat het voor hun 60 cent scheelt, haha. Daarom ga ik kristalzegels sparen, duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:08

bigone schreef:
Is niet vervelend hoor maar ik vind het misleidend om popcorn te verplichten en dan de korting er over heen gaan berekenen. Als ik naar de bios ga dan wil ik niet verplicht worden om popcorn af te nemen. ben je ook niet maar dan heb je dus niet 5 euro korting en Jumbo maakt veel reclame op minstens 5 euro korting op een avondje uit. Dan moet je niet met zoiets banketstaaf als een beker popcorn aankomen.
Maar de tip die hier gegeven werd is goed, eerst alles lezen en dan bekijken of je er iets aan hebt. De andere vouchers wilde ik aan de kids van mijn zus geven, die studeren maar ze hebben ook al gezegd dat het voor hun 60 cent scheelt, haha. Daarom ga ik kristalzegels sparen, duidelijk.

Niemand 'verplicht' je de popcorn; je moet wel de popcorn afrekenen maar je hoeft 'm natuurlijk niet op te eten.

Volgende keer toch maar eerst alle kleine lettertjes lezen en even checken of iedereen wel popcorn lust :+

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:10

Let op! Bij de kristalglazen van de appie moet je uiteindelijk ook bij betalen! :Y)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 19:16

iEmmaaa schreef:
Let op! Bij de kristalglazen van de appie moet je uiteindelijk ook bij betalen! :Y)

_O- _O- _O- Gelezen, daar weet je meteen waar je aan toe bent!!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 21:52

Hier toch ook :=

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 22:15

Kiwipitje schreef:
Hier toch ook :=

Nou nee, je moet eerst de jumbosite doorspitten en dan echt helemaal, maakt verder niet zoveel uit.
Geef de resterende vouchers wel weg.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:35

Vgm staan de voorwaarde ook op de spaarkaarten toch?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:39

iEmmaaa schreef:

haha dat wou ik er ook al neerzetten..

snap niet dat mensen die willen.. dan koop je ze toch gewoon ipv al die rottige dingen op te gaan plakken wachten en sparen en extra boodschappen doen voor meer zegels... en dan alsnog te betalen voor een paar glazen.. waarvoor je ook nog een keer na de super moet rijden,... of de volle kaarten kwijt raakt... _O-

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 00:43

Tja, met veel verjaardagen en feestdagen kom ik wel aan genoeg volle spaarkaarten. Hoef dus ook geen extra en niet nodige boodschappen te doen. En die glazen, ik heb altijd action glazen en wil nu wel eens echt mooie glazen en als ik die goedkoop kan krijgen dan doe ik dat. Zou ze voor de gemone winkelprijs nooit aanschaffen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:52

nog mooier.. bij de plus? moet je betalen voor je zegels :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:53

als je het leuk vind (ik niet) en ze toch wil dan is het uiteraard voor diegenen wel een leuke actie..

het trekt toch klanten anders doen ze het niet. toch zou ik het zelf nooit doen, net zoals een ander weer iets niet snapt wat ik doe :) gelukkig is niet iedereen het zelfde.

ik geef mijn zegels al aan iemand achter mij in de rij vaak, is er toch iemand blij mee.

edit
unihorses schreef:

volgens mij heeft de ah ook koopzegels..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 06:03

Als je nog van die spaarkarten
Over houd, houd ik me aanbevolen, ga
Ik wat leuks doen met neefje:)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 07:01

unihorses schreef:

Koopzegels is wel heel wat anders en is gewoon een spaarsysteem waarmee je geld verdiend uiteindelijk. Dus investeren :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 07:32

secricible schreef:
unihorses schreef:

Koopzegels is wel heel wat anders en is gewoon een spaarsysteem waarmee je geld verdiend uiteindelijk. Dus investeren :)

Inderdaad met een veel hogere rente dan je bank je tegenwoordig geeft, haha.
AH koop je voor 49 euro aan zegels en als je het volle boekje inwisselt krijgt je 52 euro.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 08:59

Koopzegels is idd heel wat anders.

Wij doen altijd mee met de pakketactie van de Plus, bij iedere 10 euro boodschappen krijg je dan een zegel (en bij bepaalde producten) en bij 60 zegels een pakket ter waarde van 50 euro. Dat is dan weer wel leuk. Ik ben altijd benieuwd wat erin zit :P
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 26-11-14 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:09

Bij C1000 vanaf vandaag sparen voor een gratis gourmetpakket. =D