Mening blog school

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vinden jullie er van?

Goed
4 (57%)
Niks bijzonders
1 (14%)
Slecht
1 (14%)
Tip - comment
1 (14%)

Totaal aantal stemmen: 7

maudx7

Mening blog school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 11:41

Voor mijn school opdracht heb ik een blog gemaakt.
Voor deze blog heb ik een artikel moeten schrijven. Ik heb een artikel geschreven over "6 handige apps".
Ik heb hem al op mijn blog staan, maar zou graag van jullie een mening willen over wat ik misschien beter kan doen in mijn bericht of in mijn blog in het algemeen.

De link naar mijn blog is:
http://imaudblog.wordpress.com/
http://imaudblog.wordpress.com/2014/11/ ... dige-apps/

Alvast bedankt! :)

Mutsie93

Re: Mening blog school

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 12:36

Ik vind het een leuke blog om te lezen, en je leest er ook makkelijk doorheen. Ik zou alleen nog even naar het stukje tekst over de app kijken, ik vind de zinnen niet helemaal lekker lopen. Maar verder ziet het er goed uit !

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 15:26

Xenia93 schreef:
Ik vind het een leuke blog om te lezen, en je leest er ook makkelijk doorheen. Ik zou alleen nog even naar het stukje tekst over de app kijken, ik vind de zinnen niet helemaal lekker lopen. Maar verder ziet het er goed uit !

Dankjewel, ik ga nog even naar die tekst kijken! :)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:43

Je zult de dikgedrukte woorden vast voor een reden toevoegen, maar ik vind het persoonlijk zeer irritant lezen.
Verder heb je een leuke schrijfstijl!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:49

Het spijt me, ik ben niet zo enthousiast. Ik vind het namelijk meer een opsomming voor apps dan een blog.... een blog geeft in principe een persoonlijke mening weer, maar ik kan nergens vinden wat je er van vindt..
Een blog over apps zou voor mij meer zijn dat er apps zijn die je helpen en hoe handig/onhandig je die vind. Niet welke apps er zijn en wat ze doen, dan zoek ik wel gewoon in googleplay.

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 11:09

Douce schreef:
Je zult de dikgedrukte woorden vast voor een reden toevoegen, maar ik vind het persoonlijk zeer irritant lezen.
Verder heb je een leuke schrijfstijl!

De dik gedrukte woorden lezen inderdaad vervelend, maar voor de opdracht moesten we een bepaald aantal woorden dik drukken om deze zoekwoorden te maken, bedankt!

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 11:10

Lalidan schreef:
Het spijt me, ik ben niet zo enthousiast. Ik vind het namelijk meer een opsomming voor apps dan een blog.... een blog geeft in principe een persoonlijke mening weer, maar ik kan nergens vinden wat je er van vindt..
Een blog over apps zou voor mij meer zijn dat er apps zijn die je helpen en hoe handig/onhandig je die vind. Niet welke apps er zijn en wat ze doen, dan zoek ik wel gewoon in googleplay.

Bedankt voor je reactie, omdat ik zelf geen ervaring heb met de apps vond ik het wel moeilijk om er wat over te schrijven, vandaar dat er nite echt een "eigen mening" bij staat!