Voor serious request bij callcenter helpen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Voor serious request bij callcenter helpen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 23:37

Hoi!

Van donderdag 18 t/m woensdag 24 december is het weer zover: 3FM Serious Request gaat van start. Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg en Domien Verschuuren worden deze dagen de bewoners van het Glazen Huis, om non-stop radio te maken en daarmee zoveel mogelijk geld op te halen voor Het Rode Kruis. Dit jaar staat het Glazen Huis in Haarlem op de Grote Markt.

Ben jij erbij?
3FM Serious Request vraag dit jaar aandacht voor meisjes en vrouwen in conflictgebieden die slachtoffer zijn van seksueel geweld. Een stille ramp die miljoenen meisjes en vrouwen beschadigt.

3FM Serious Request is inmiddels uitgegroeid tot een bekend, landelijk fenomeen waar jij bij kunt zijn en aan mee kunt helpen, en op die manier slachtoffers van deze stille ramp kunt helpen!

Er zijn diverse functies waarvan de minimale leeftijdsgrens varieert van 18 tot 21 jaar. Zo zijn vrijwilligers nodig bij: de brievenbus, de chequebox, het callcenter, en voor ondersteuning bij de benefietavonden. Tijdens de actieweek zoeken we niet alleen vrijwilligers voor het callcenter op locatie, maar ook voor in het landelijk callcenter in Amsterdam. De vrijwilligersdiensten duren over het algemeen 4 uur. De functies worden verderop toegelicht door middel van functieprofielen.
Bron: http://www.rodekruis.nl/afdeling/haarle ... us-request

Ik wil graag een dagje meehelpen met het callcenter in Ede. Daar woon ik toch en die dag heb ik toch niet zoveel te doen :)
Maar wat moet je eigenlijk doen? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Appelflapje

Re: Voor serious request bij callcenter helpen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:39

Maureen95

Re: Voor serious request bij callcenter helpen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 23:40

Dankje! Ik ga even neuzen in het topic :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:40