Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? 
. Of eens wat koks mailen? Je zal wel ergens emailadressen terug vinden..._Cowgirl schreef:Vind je het leuk om leerlingen te helpen hun Engels te verbeteren? Of wil je het liefst helemaal niets in die hoek?
Dat maakte me ook als docent ongeschikt, ik ben niet in staat om de grammatica goed uit te leggen. Verder dan "dat is toch logisch?" kom ik niet echt en dat schiet niet op natuurlijk 
Sabinee__ schreef:En engelse recepten vertalen dan?
Heb daar ook al eens een avondje in de keuken meegekeken, en hoewel ik alleen maar aan de zijlijn stond vond ik het heerlijk. De hectiek, het bezig zijn met eten, de voldoening als alles goed gaat..ik werd er echt blij van.Dani schreef:_Cowgirl schreef:Vind je het leuk om leerlingen te helpen hun Engels te verbeteren? Of wil je het liefst helemaal niets in die hoek?
Leuk wel, maar ik mis er elk talent voorDat maakte me ook als docent ongeschikt, ik ben niet in staat om de grammatica goed uit te leggen. Verder dan "dat is toch logisch?" kom ik niet echt en dat schiet niet op natuurlijk
.

). Ik mis iets 'bruisends', ik kan het niet goed omschrijven, iets levendigs. 
jezelf elke dag naar je werk slepen is echt niet fijn, je wordt er zelf minder vrolijk van, en dat heeft dan weer gevolgen op je zelfbeeld en jouw omgeving..