Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Martine_R schreef:Wassen en als het nat is borstelen en er olie in doen (van bijna elk merk is er wel een olie/serum te vinden). Daarna ook gewoon niet meer borstelen tot na de volgende wasbeurt
Jolien87 schreef:Martine_R schreef:Wassen en als het nat is borstelen en er olie in doen (van bijna elk merk is er wel een olie/serum te vinden). Daarna ook gewoon niet meer borstelen tot na de volgende wasbeurt
Dat eerste doe ik inderdaad altijd. Ik droog mijn haar in een turbie towel, vervolgens als het handdoekdroog is, doe ik er antiklitspray in, dan borstel ik het en tot slot doe ik er een serum in voor krullend haar.
Niet meer borstelen tot aan de volgende wasbeurt is erg lastig, het pluist namelijk heel erg snel dus als ik het dan vervolgens 2 á 3 dagen niet borstel, dan is er denk ik geen borstel meer doorheen te krijgen.

Even borstelen als je uit de douche komt (ik heb een tangle teazer, ben ik erg tevreden van.) en daarna niet meer aankomen met borstels. Eventueel zoals gezegd, met je vingers ontwarren.
... Ik heb het zelfde probleem , maar wat ik ook al eerder las ...ik kam het ook alleen na het wassen en dan met een kam met grove tanden
) de volgende ochtend staart eruit en heb ik mooie krullen en pluisloos haar
(en om mijn krullen te dwingen te blijven liggen zoals ik ze leg zodat ze over het litteken op mijn hoofd blijven liggen.
)