Google Chrome kapot, Facebook kapot, mail kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Google Chrome kapot, Facebook kapot, mail kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 12:52

Alles kapot!

Ik snap er even helemaal niks meer van... Google Chrome start niet meer op, ik krijg de melding:
Oeps! Google Chrome is vastgelopen, opnieuw opstarten?

Klik op ja, en gelijk loopt het weer vast....

Daarnaast kan ik op FireFox en Explorder niet meer op Facebook of in mijn email....

Weet even echt niet meer hoe ik dit moet gaan oplossen :=
Ben zelf een beetje handig met computers maar dit vind ik wel heel maf.

Ik heb mijn chrome er al afgegooid en opnieuw geinstaleerd, computer opnieuw opgestart...

Ketly

Re: Google Chrome kapot, Facebook kapot, mail kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:53

Het klinkt eerder alsof jouw internet het niet doet dan dat alles kapot is. :+ Heb je je router al eens opnieuw opgestart?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 12:55

Ja, maar ik kan dus wél op bokt, google, online gamen etc, en de rest van de mensen in huis hebben er geen last van :=

(en Facebook werkt ook gewoon via WiFi op de mobiel)

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:56

Je computer zegt "tijd voor een macbook". *\o/*

Maar ok niet grappig, hoe oud is je computer ondertussen? Mijn oudere laptop kon op een gegeven moment ook geen photoshop meer opstarten. Kwam gewoon geheugen tekort na een tijd. Heb je al virusscan gedaan en systeem opgeruimd?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 12:58

Stephanie_M schreef:

Maar ok niet grappig, hoe oud is je computer ondertussen? Mijn oudere laptop kon op een gegeven moment ook geen photoshop meer opstarten. Kwam gewoon geheugen tekort na een tijd. Heb je al virusscan gedaan en systeem opgeruimd?

Hahaha, hier komt geen macbook :P

Laptop is 3,5 jaar, maar runt nog World of Warcraft op hoge resolutie, Adobe Premiere, After Effects... Virusscan is gerund, maar kan ik nog even met een andere scanner doen. Systeem opruimen doe ik elke paar maanden :j

Ik zit dus echt met mijn handen in het haar want snap het niet meer _O-

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:00

Wel apart dat sommige dingen wel werken inderdaad. Heb je het probleem ook al eens gegoogled? (Daar kan je wel op toch? :+)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 13:02

Heb het idd al gegoogled, maar kon het niet vinden... Bokt.nl voor al je vragen :D

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:05

Stephanie_M schreef:

Asjeblieft geen macbook :') Als je er een probleem mee hebt kost het je een paar honderd euro ook al heb je garantie... apple service is bagger.

Zo als hier boven is gezegd laptop's gaan niet voor eeuwig mee. Ik heb ergens gehoord dat de levensduur van een laptop 3 jaar is. Dat de kwaliteit goed is en er weinig tot geen problemen mee komen en het dan voor een groot deel nog niet verouderd is. De kans is aanwezig dat jou'n laptop nu aan het verouderen is en het tijd word voor een nieuwe laptop. Nu kan dit een beetje overdreven zijn, dus zou ik hem laten na kijken en laten schoon maken enzo.

Ook als je meerder virusscanners op je computer hebt gaan ze elkaar tegen werken en problemen veroorzaken.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:06

Ik zit met een soortgelijk probleem, namelijk google werkt bij mij slecht (vaker niet dan wel). Bing daarintegen (rotsite) werkt wel! Probleem is op mobiel en computer dus ligt niet aan 1. Verder kan ik gewoon alles doen. Ik kan je dus niet helpen maar lees wel even mee :D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:11

Windows met zwaardere programma's kan je gemiddeld wel afschrijven binnen ong 2 jaar.Maar wel hele kunst dat WOW het wel doet en Chrome niet. En anders Safari of opera proberen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:13

Hoe vol zit de computer? Dit probleem had ik ook en het bleek dat mijn schijf poepievol zat, dus daar heb ik wat aan gedaan en het werkt nu weer naar behoren. :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 13:19

Stephanie_M schreef:
Windows met zwaardere programma's kan je gemiddeld wel afschrijven binnen ong 2 jaar.Maar wel hele kunst dat WOW het wel doet en Chrome niet. En anders Safari of opera proberen?

Ik heb destijds een extra zware laptop gekocht, dus die zou wel het een en ander moeten kunnen lijkt me dan voor dat geld :P

Schijf is gewoon in orde, hou ik ook regelmatig bij :j

Misschien idd Safari of Opera proberen.

Nog iets wat me enorm opviel, foto's die gelinkt zijn uit FaceBook zie ik ook niet meer?.....