.Ik heb heel kort iets met hem gehad, was ook echt verliefd op hem en deed ontzettend mijn best. Hij op zijn beurt hield er anderen op na en speelde 'aai poes, tik poes' met mij. Hier was ik op een gegeven moment helemaal zat van en heb resoluut met hem gebroken. Dat was een hele opluchting. Enige probleem sindsdien is dat ik dagelijks met hem geconfronteerd word; we werken samen.
En dat stopt. Hij wordt er uit gewerkt en dat gaat niet heel netjes en vriendelijk. Ik wist onofficieel dat dit mogelijk ging gebeuren en via via is dit nu ook bevestigd (en ik mag en hoor dit niet te weten). En sindsdien droom ik dus. Nooit dat we samen zijn, maar dat ik hem tegenkom en dat er een ongemakkelijke, afwijzende situatie ontstaat vanuit mijn kant. Dat ik ruzie heb met hem. Dat ik vertel wat ik weet, of dat ik dit juist verzwijg. Of ik droom over het gevoel wat ik in het begin had voor hem. Of ik wijs hem af in mijn droom.
Kortom, wat betekent dit? En hoe krijg ik mijn brein zo ver dat ik ga dromen over die leuke kerel die naast mij ligt? Want die is toch wel een behoorlijk stuk leuker...

Uiteindelijk ben ik hem nog eens tegen gekomen en toen kwam ik
en het zijn ook best pikante dromen lol
Mijn dromen slaan sowieso nergens op haha.