Blauwe vinkjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imagination

Blauwe vinkjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 22:45

De blauwe vinkjes op whatsapp, iedereen heeft ze nu. Maar ik heb ze niet bij al mijn contacten. Bij een vriendin van me verschijnen er bij mij geen blauwe vinkjes als ze het heeft gelezen. Terwijl ze dit wel bij mij heeft. Dit maakt me opzich niks uit. Ik vind die blauwe vinkjes alleen maar onhandig maar goed, hoe kan dit? Alvast bedankt voor als je de moeite neemt om te antwoorden!

Suusie22

Re: Blauwe vinkjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:48

Wat voor telefoon heb je? Mijn moeder heeft dit ook niet, ze heeft namelijk verouderde telefoon (iphone 3gs). Dus ik denk dat het daar aan ligt.

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:49

Ik heb het ook bij enkele gesprekken wel, bij andere niet. Dacht eerst dat het misschien komt doordat de andere dit niet heeft geupdate ofzo dus helemaal niet heeft??

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 22:50

Suusie22 schreef:
Wat voor telefoon heb je? Mijn moeder heeft dit ook niet, ze heeft namelijk verouderde telefoon (iphone 3gs). Dus ik denk dat het daar aan ligt.

Ik heb de samsung galaxy s4 mini :j

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 22:50

Paardjuuh01 schreef:
Ik heb het ook bij enkele gesprekken wel, bij andere niet. Dacht eerst dat het misschien komt doordat de andere dit niet heeft geupdate ofzo dus helemaal niet heeft??

Ja dat dacht ik eerst ook, alleen zij heeft wel gewoon blauwe vinkjes.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:51

ik heb dat met mijn broertje maar hij heeft zijn tijd en datum anders ingesteld staan

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:53

Ik heb dit ook bij een vriendin. Ze heeft een iPhone 4, en haar whatsapp al heel lang niet meer geupdate. Denk dus dat het daar aan ligt.

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:56

ik heb ze pas gekregen toen ik whatsapp handmatig geupdate had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:58

Misschien is het niet zo als je uit hebt staan dat mensen kunnen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest..? Zeg maar wat hoor..

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 23:02

Ik heb het ook niet bij iedereen, mij werd verteld dat bij beide mobieltjes alles up to date moet zijn ( dus whatsapp moet op beide apparaten helemaal upgedate zijn ) Maar geen idee of dit waar is maar klinkt aan de ene kant wel logisch.

Of die gene moet de instellingen voor blauwe vinkjes uit hebben staan, dat is mogelijk met de nieuwste update dacht ik.

Ik blijf ook even volgen

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 23:07

Ik heb nu wel blauwe vinkjes :D Heb aan haar gevraagt of ze app geüpdatet had. Dat had ze niet handmatig gedaan dus toen heeft ze dat gedaan. En nu heb ik dus blauwe vinkjes. Je moet dus beide inderdaad whatsapp handmatig geüpdatet hebben. Bedankt voor de antwoorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 23:08

Android telefoons hebben een optie in instellingen op whatsapp dat je de blauwe vinkjes kan uitschakelen, heb ik vernomen dan. ;)

Ik heb een iPhone 4s en daar was het nog niet mogelijk mee oid.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 23:09

_Dominique schreef:
Android telefoons hebben een optie in instellingen op whatsapp dat je de blauwe vinkjes kan uitschakelen, heb ik vernomen dan. ;)

Ik heb een iPhone 4s en daar was het nog niet mogelijk mee oid.

Ik heb al grondig gezocht maar die instelling maar heb hem niet kunnen vinden op mijn telefoon!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:30

De blauwe vinkjes kan je uitschakelen bij de recentste WhatsApp versie die je van http://www.whatsapp.com/download vandaan kan halen.

Als die persoon het uitschakelt dat zij niet kan zien dat jij haar bericht hebt gelezen kan jij ook niet zien of zij jouw bericht hebt gelezen, dat verklaart waarom jij die vinkjes niet ziet.

Uitschakelen kan bij 'Instellingen - account - privacy'.