Pakjesavondvooriedereen.nl , go or no go?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Pakjesavondvooriedereen.nl , go or no go?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:45

Ik zag vanochtend zoals elke werkochtend het nieuws , en opeens zag ik een stel studenten die op een voor hun geniaal idee gekomen waren :') . Beetje postcrossen maar dan met sinterklaas cadeaus , je koopt een cadeau max 5 euro en die gaat random ergens heen.. En jij krijgt random uit nederland een cadeau terug :')

Zouden jullie dit aandurven of?

http://pakjesavondvooriedereen.nl/

Ben benieuwd naar de bokkertjes Xd

Mars

Re: Pakjesavondvooriedereen.nl , go or no go?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:49

Wat een grappig idee, hier op bokt loopt ook zoiets (secret santa surprise). Als ik daar niet al aan mee deed zou ik dit misschien wel doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:54

Klopt ik kan vermoedelijk dat niet betalen , dit leuk me een alternatief voor iets kleins

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:08

:Y) Oh wat leuk, ik doe meteen mee! Wij stuurden "vroegâh" ook wel random ansichtkaarten naar adressen die we in het telefoonboek prikten, dus ben wel in voor dit soort acties :)
Edit: ik krijg helaas een phishing bericht met betalen, dus dan wordt het hem niet.
Kan wel met ideal betalen zeggen ze, maar als de verbinding onveilig is gaat het feest niet door... :Y)
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 22-11-14 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:17

:') , alleen inschrijven is 1,50 maar ik heb afgelopen week en vorige week gezwoegd bij de speelgoedbank dus in mijn ogen goed doel :)