Hielden jullie je 19e verjaardag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Hielden jullie je 19e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 11:48

Hoi!

Ik word bijna 19 jaar en zit dus te twijfelen of ik mijn verjaardag zal houden en hoe.
Ik geef nooit feestjes ofzo, het is altijd een 'verjaardag'. Daarbij komen dan familie leden, maar nu heb ik niet heel veel familie meer over en ik twijfel of ik het zal houden. Ik houd het eigenlijk sinds mijn 17e verjaardag het al niet meer voor vriendinnen.
Maar ik twijfel dus echt of ik die familie leden zal uitnodigen of het gewoon niet houden en iets leuks doen....

Wat deden jullie op je 19e verjaardag?

MarlindeRooz

Re: Hielden jullie je 19e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:51

Ik heb gewoon wat vrienden uitgenodigd, later nog voor familie op de dag zelf.
Ik ben tegelijk met mijn moeder jarig dus iedereen komt sowieso voor haar al.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:52

Niks. Net zoals op mijn 18e en 20e en 21e

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:54

Had ik hem maar gehouden, dan had ik de daaropvolgende niet gekregen :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:56

Je verjaardag is wel een manier om familie en vrienden te spreken die je anders niet veel zie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:57

Echwel schreef:

_/-\o_ :') _O-

Ik had hem haast gehouden, het is maar beter dat je de daar op volgenden wel krijgt. ;)

Britta: precies de reden waarom ik het nooit vier. :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:57

Ik vier elk jaar mijn verjaardag met familie en vrienden :) Sommige mensen mogen onze leeftijd niet eens behalen dus ik vind elk jaar erbij weer een feestje waard.

Niet dat ik echt gek ben op verjaardagen, zelf heb je er zo weinig aan.. Maar goed :+

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:58

Hier ook tegelijk met mijn moeder jarig (en mijn tante) dus wij vieren het sowieso altijd voor familie :)

Feestjes voor vriendinnen doe ik eigenlijk nooit..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:03

Ik vier mijn verjaardag altijd rond de Hengelose kermis.
Voor vrienden dan.

Eerst bij mij verjaardag vieren en dan kermis vieren!
Voordeel, ik krijg van veel mensen gratis drank :').

Nee, dat is onzin, maar ik vind het we net zo makkelijk.

Voor familie doe ik het vaak de zondag er voor of er na.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 12:05

Ik denk dat ik zondags m'n tantes en ooms uitnodig en dan dat ik mijn schoolvriendinnen een keer uitnodig in een vakantie of een keer uiteten, we wonen ook allemaal niet in de buurt...

Vind een verjaardag wel altijd lekker, met lekkere gebakjes haha.

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:07

ik heb mn vrienden uitgenodigd en na de taartjes eten zijn we met zn allen gaan stappen ^^

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:22

Ik heb nog nooit mijn verjaardag voor ooms en tantes gevierd, vind dat zo suf :o. Mijn opa en oma kwamen altijd wel even langs.
Nu woon ik op mezelf. Mijn ouders en schoonouders en de broers/zussen komen en ik vier het nog apart voor de vriendengroep. Dit jaar heb ik een high-tea gehouden voor de vrienden, maar eerdere jaren kwamen ze vaak op zaterdagavond en gingen we aan de borrel :).

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 12:35

Ik ga nooit uit en heb niet zoveel vrienden. Dus is geen optie.
Ik heb nog maar een echte oma. Dus opa's en oma's is ook geen sprake van, helaas...
Ooms en tantes en nichtjes is nog het enige... Die zie ik eigenlijk nooit vaak meer omdat mijn opa's en oma overleden zijn.
Laatst bijgewerkt door Ruby1995 op 21-11-14 12:41, in het totaal 2 keer bewerkt

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:39

Mnope, ik haat verjaardagen. Ik heb afgelopen jaar mn geboortedatum op voorhand even snel van facebook gehaald, omdat ik geen zin had in al die berichtjes. Vanaf nu ga ik dat gewoon elk jaar doen, wat een rust :)
De hele familie ziet elkaar minimaal wekelijks, dus daar wordt vaak wel een stukje taart gehaald, maar daar blijft het dan ook bij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:40

Ayasha schreef:
Echwel schreef:

_/-\o_ :') _O-

Ik had hem haast gehouden, het is maar beter dat je de daar op volgenden wel krijgt. ;)

Britta: precies de reden waarom ik het nooit vier. :D

Dan zou ik zelf iets leuks gaan doen.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:40

Ik vier het ieder jaar en eigenlijk altijd samen met mijn zus, zij is 1 week eerder jarig. Vind het altijd een leuk feest en wij nodigen tantes, ooms, neefjes, nichtjes, kennissen, buren, schoonfamilie en opa's en oma's uit. Bij elkaar vaak zo rond de 40 man. Ben nu 20 en al 20 jaar vieren wij het op dezelfde manier.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:41

Britta31 schreef:
Je verjaardag is wel een manier om familie en vrienden te spreken die je anders niet veel zie.

Vind dat altijd zo raar.. tijdens je verjaardag 1x per jaar zie je ze dan wel...

Heb liever dat ik de mensen het hele jaar door zie, waarmee ik mijn verjaardag vier.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:50

Ik heb al mijn verjaardagen hetzelfde gevierd.
Overdag voor familie, 's avonds voor vrienden.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:58

Je kan toch ook gezellig wat vrienden bij je uitnodigen en een high tea organiseren (kan zelfs maar met z'n 2en) of gezellig een film kijken met allerlei lekkere dingen etc? Je hoeft er geen groot feest van te bouwen als je dat niet wil :)

Of is er een vriendin die ook rond jouw verjaardag jarig is? Dan kun je het eventueel samen vieren en de kosten en organisatie delen. Ik vier mijn verjaardag ook altijd samen met 2 vriendinnen en dat bevalt super goed :j

Zelf mijn 17e verjaardag niet gevierd. Mijn 18e, 21 en 22e wel.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:00

mymy schreef:
Britta31 schreef:

Vind dat altijd zo raar.. tijdens je verjaardag 1x per jaar zie je ze dan wel...

Heb liever dat ik de mensen het hele jaar door zie, waarmee ik mijn verjaardag vier.

In mijn geval is het zo dat ik mensen vooral op verjaardagen zie. Maar van de 40 mensen op mijn verjaardag, zijn ongeveer 20 mensen familie van elkaar. Op hun verjaardag zie ik ze ook allemaal. Dus door de verjaardagen zien wij elkaar ongeveer 15 keer per jaar (altijd wel verjaardagen waar je niet naar toe gaat vanwege andere afspraken).

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:02

haha ik was gister jarig maar heb er niks mee gedaan. mn familie woont in nederland, ik woon hier met mn moeder maar heb niet het idee dat ik iets mis door het niet te vieren ofzo.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:04

Ik word ook bijna 19 en heb er geen zin meer in, vrienden die op het laatste moment afzeggen, familie vind ik helemaal verschrikkelijk en dan ook nog al dat geregel, enige wat je zelf doet is hele tijd eten en drinken brengen bij familie.. Nee verjaardagen zijn niet m'n ding :') 18e wel gedaan en wat had ik toen spijt, wist direct weer waarom ik het normaal nooit vier

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 13:05

Negerzoen schreef:
Je kan toch ook gezellig wat vrienden bij je uitnodigen en een high tea organiseren (kan zelfs maar met z'n 2en) of gezellig een film kijken met allerlei lekkere dingen etc? Je hoeft er geen groot feest van te bouwen als je dat niet wil :)

Of is er een vriendin die ook rond jouw verjaardag jarig is? Dan kun je het eventueel samen vieren en de kosten en organisatie delen. Ik vier mijn verjaardag ook altijd samen met 2 vriendinnen en dat bevalt super goed :j

Zelf mijn 17e verjaardag niet gevierd. Mijn 18e, 21 en 22e wel.

Had al een idee om vriendinnen uit te nodigen hier en dan een keer in de vakantie of we gingen nog een keer uiteten, want dat wilden we nog steeds doen van onze verjaardagen van vorig jaar :')

Maar dat kam beter in de vakantie dan in een weekend want ze wonen niet in de buurt en we hebben het heel druk met school.

Kan ook iets leuks gaan doen met zusjes en ouders de zondag na mijn verjaardag.

Weet het echt niet, vind het zon gedoe allemaal.

@zoe, nou inderdaad dat serveren enzo... Nou doet mijn moeder meestal dat regelen en help ik maar je zit zo rond die tafel. Het is altijd wel gezellig als je elkaar ziet en dan blijven er meestal ook wel een paar eten...

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:10

Ja maar ik woon niet meer thuis dus mijne helaas niet :') vriend helpt wel maar blijf het teveel werk vinden :p

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 13:13

Ik woon nog wel thuis dus dat scheelt haha