Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 20:54

Een tijdje geleden Had ik een spier gescheurd bij een val. De dag erop ging ik aan mijn baas vertellen dat ik wat rustiger aan moest doen want ik had een 'pijnlijke gespierde scheur' :o :D Hij: owkeejj en wat moet ik daarmee? Waarop ik het nog een keer zei en het toen pas hoorde wat ik nou werkelijk zei :)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:00

lightmorebh schreef:
Een tijdje geleden Had ik een spier gescheurd bij een val. De dag erop ging ik aan mijn baas vertellen dat ik wat rustiger aan moest doen want ik had een 'pijnlijke gespierde scheur' :o :D Hij: owkeejj en wat moet ik daarmee? Waarop ik het nog een keer zei en het toen pas hoorde wat ik nou werkelijk zei :)

Ik zag eerst de fout helemaal niet _O-

Animal

Berichten: 8449
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:05

Ja, hier net zo.. Ik had een scheurtje in mijn spier en vertelde mijn ex-werkgever dat ik een spiertje in mijn scheur had _O-

Hij kon met moeite zijn lachen inhouden (hij begreep het uiteraard wel) en toen ik doorhad wat ik nu eigenlijk verteld had, lag ik helemaal dubbel. Vervolgens was de vraag wat ik gedaan had en welke spier het was. Nouja, mijn bovenspeenbier natuurlijk :)) :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:07

Animal schreef:
Ja, hier net zo.. Ik had een scheurtje in mijn spier en vertelde mijn ex-werkgever dat ik een spiertje in mijn scheur had _O-

Hij kon met moeite zijn lachen inhouden (hij begreep het uiteraard wel) en toen ik doorhad wat ik nu eigenlijk verteld had, lag ik helemaal dubbel. Vervolgens was de vraag wat ik gedaan had en welke spier het was. Nouja, mijn bovenspeenbier natuurlijk :)) :')

_O- _O-

rayo_de_sol

Berichten: 306
Geregistreerd: 24-01-09
Woonplaats: Steenbergen (NB)

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:47

Op de basisschool moesten we iedere ochtend bidden, Ik verstond altijd ' Onze Vader die in de HEMA scheid'
mijn zusje zei altijd 'in de naam van de Vader de zoon de heilige geest adem'
We moeten het nog steeds aanhoren :)

lies_sparkle

Berichten: 6135
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:51

rayo_de_sol schreef:
Op de basisschool moesten we iedere ochtend bidden, Ik verstond altijd ' Onze Vader die in de HEMA scheid'
mijn zusje zei altijd 'in de naam van de Vader de zoon de heilige geest adem'
We moeten het nog steeds aanhoren :)


:')

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:54

Oh wat een heerlijk topic! Ik versta dingen zó vaak verkeerd alleen kan ik niet zomaar op een voorbeeld komen.

Ook lees ik vaak dingen verkeerd en hierdoor is een autoverhuurbedrijf altijd Oude Kaas voor me gebleven. Mogen jullie raden welke maarschappij ik op doel :').

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:09

Ik ga bijna elke week zwemmen met mijn dochtertje. Als de 'les' is afgelopen mogen we nog even in het bubbelbad die grenst aan het grote bad waar op dat moment aqua-gym wordt gegeven. Hoor ik die lerares zeggen: "alleen je nieren in het water!" :j
Stomme is dat ik nog steeds niet weet wat ze nou echt zei.

MarjanB

Berichten: 16554
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 22:20

Ik had vroeger een penvriendinnetje in Alphen aan de rijn. Had ik heel trots een brief geschreven (was 6 of 7) en adres op de enveloppe geschreven. mijn pa zou hem op de post doen en begon enorm te lachen. Had ik apen aan de rijn op de enveloppe geschreven. Jaren aan moeten horen.

NRJ

Berichten: 1526
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:13

lightmorebh schreef:
Een tijdje geleden Had ik een spier gescheurd bij een val. De dag erop ging ik aan mijn baas vertellen dat ik wat rustiger aan moest doen want ik had een 'pijnlijke gespierde scheur' :o :D Hij: owkeejj en wat moet ik daarmee? Waarop ik het nog een keer zei en het toen pas hoorde wat ik nou werkelijk zei :)


Ik kom niet meer bij _O- :')

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:24

Vanmiddag zei een collega bij m'n werk: 'het is een sauna hier in de kantine... zelfs de planten zijn er aan dood gegaan.' (hingen er dood bij)
Maar ik verstond echt dat 'zelfs de klanten er dood aan zijn gegaan.'
:') Dacht al, das niet best!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:36

1234 schreef:
Vanmiddag zei een collega bij m'n werk: 'het is een sauna hier in de kantine... zelfs de planten zijn er aan dood gegaan.' (hingen er dood bij)
Maar ik verstond echt dat 'zelfs de klanten er dood aan zijn gegaan.'
:') Dacht al, das niet best!

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:55

FlappieR schreef:
Ik moet al jaren regelmatig een collega van een ander kantoor bellen. Hij neemt altijd op met de naam Daniel. Dus ik noem hem ook zo. Zegt ie tegen mij, maar ik heet arjan hoor :o

Nu na 5 jaar hoor ik nog steeds Daniel hoe hard ik ook mijn best doe om er arjan uit te halen. Maar dat lukt dus niet :+

Ben de enige trouwens die hier last van heeft, mijn collega's horen gewoon arjan


Ik heb me hier ZO om bescheurd hahah :') zou mij kunnen zijn! Al helemaal aan de telefoon dan versta ik vaak de helft niet..




Toen mijn vriend en ik net verkering hadden ging ik bij hem eten, en mijn schoonmoeder ging bidden voor het eten. Zei ze "in nooddruft en overvloed"
Ik verstond natuurlijk nood-ruft en heb zoveel moeite moeten doen mn lachen in te houden. Had er nog nooit van gehoord ook, nooddruft.

primera

Berichten: 921
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 01:26

Stond in de keuken een taart te maken, hoor ik op de tv ineens "stuur een homo taart" ik dacht "huh wat is dat nou weer voor taart"

Het was dus 'stuur een hallmark kaart' .. Begin echt doof te worden ben ik bang ;)

scrappiecoco

Berichten: 297
Geregistreerd: 07-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 01:46

Hahaha geniaal dit!!

Zo heb ik er ook nog wel 1
Ik was aan het wokken bij een Chinese wok.
Kwam de bediende naar mij en mijn vriendin.

Ze vroeg: willen jullie nog een rondje??
Vriendin verstond: wil je een hondje?
Ik verstond: wil je een danoontje
:Y)

Sperriempje
Berichten: 111
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 02:45

Hebben jullie het ook wel eens met praten?

Ik ga bijvoorbeeld mijn afleiding opmaken i.p.v opleiding afmaken :') mensen kijken je dan nogal verward aan :+

Hillady

Berichten: 3940
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Drenthe

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 08:54

Ge-wel-dig :') Kom niet meer bij :))

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:17

Spraakgebrek herken ik.. Ik heb n*uk aan me jeus, ik heb jeuk aan me neus

Evaa_
Berichten: 2488
Geregistreerd: 04-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:39

Haha leuk topic!
Ik vergeet dat altijd weer.. Behalve 1x, die zal me altijd bij blijven..

Ik woonde net in drenthe en zat in de auto met een echte (oude) Drentse boer en ik zou zwarte piet zijn en hij sinterklaas. Vervolgens probeerde hij me wat te vragen maar ik verstond het gewoon echt niet. Na 5x gevraagd te hebben wat hij nou zei kwam ik er nog niet uit behalve dat ik hoorde: "vind je dat goed?" Dus ik dacht dat hij het had over de huisbezoeken dus zeg doodnormaal: "ja hoor, geen probleem" en hij kijkt me aan en wordt zelfs wat rood en begint te lachen. "Nou die stadse zijn wel vrij zeg.."
Bleek dat ie zei; "na afloop moeten we wel gezamenlijk douchen, vind je dat goed?"

Haha ik schaamde me rot en heb dit nog jaren aan moeten horen :D
Ik heb daarna nooit meer zomaar antwoord gegeven als ik niet goed hoorde wat iemand zei..

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 09:45

Er staan weer van die leuke tussen. _/-\o_ _O-

Nou ik heb er zelf ook weer eentje. Gisterenavond had mijn jongste zoontje een lampionnen optocht.

Toen ik mijn jongste zoon weg bracht naar de kdv werd er aan mij gevraagd dat we mee liepen in de champignonnen optocht en dat ik al een ledlampje had.

Ik antwoordde terug , hoe krijg ik een ledlampje in een champignon . De begeleidster keek me aan en schoot kei hard in de lach. Toen pas drong het tot me door in wat ik zei.

Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 09:46

Bij het thee inschenken vroeg mn man ooit aan mn moeder, of ze munt- of erotische thee wilde ...(ipv exotische thee)...waar zat hij nou met zn gedachte O:) <<)

zag laatst bij de hema wat lekkers liggen....las even space-cake ipv spiced cake :o

Brievenbus
Berichten: 2116
Geregistreerd: 25-01-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:01

Een reclame: stop met roken, start met daten :')

lies_sparkle

Berichten: 6135
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:45

Vivian__ schreef:
Een reclame: stop met roken, start met daten :')


Een nieuwe verslaving :+

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:16

Vivian__ schreef:
Een reclame: stop met roken, start met daten :')

Dat zeggen ze dan toch ook? :7 :Y)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:18

Het is toch, stop met dromen, start met daten :o