Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 04:09

Mijn zusje had het in Amerika..

Auto wordt gebracht door de valet en die jongen geeft mij de sleutel en vraagt:" do you need directions or assistance?"

Mijn zusje roept vervolgens:"yes, Some drugs would be nice!!"

Die verstond dus gewoon:"do you need drugs or assistance"

Euhm, right.. :') En ook al was ze aardig teut en heeft ze het verkeerd verstaan, tot op de dag van vandaag weet ze zeker dat hij vroeg of ze drugs wilde..

Die gozer keek werkelijk of hij soep zag branden, geniaal, haha! :')

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 08:18

Hier gisteravond toch wel geïrriteerd geweest op Vriendlief die keer alsof hij water zag branden...
Hij zei lekker ding... en ik verstond lelijkerd :')

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-14 09:40

Hier weer eentje maar deze is wel van lang geleden , tijdens een stap avondje vroeg er een jongen aan mij hoe heet je ? Ik keek hem heel verbaasd aan en zei 63 kilo , ik verstond hoeveel weeg je :D .

Ik heb er nog veel meer maar schieten me nu niet te binnen. Vooral toen ik nog werk had zaten er van die hele leuke binnen. Mocht ik er weer op komen dan lezen jullie het vanzelf hier.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:00

Ik heb dit heel vaak en mijn laatste was ook heel slim.
Een vriendin zei tegen mij: ik heb wel ruim het hoogste cijfer van de klas.
Ik verstond: ik heb wel ruim het grootste klooster van de klas.
Ik dacht echt :?
Maar ze moest heel hard lachen toen ik zei wat ik verstond.

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:21

jansje73 schreef:
Hier weer eentje maar deze is wel van lang geleden , tijdens een stap avondje vroeg er een jongen aan mij hoe heet je ? Ik keek hem heel verbaasd aan en zei 63 kilo , ik verstond hoeveel weeg je :D .

Ik heb er nog veel meer maar schieten me nu niet te binnen. Vooral toen ik nog werk had zaten er van die hele leuke binnen. Mocht ik er weer op komen dan lezen jullie het vanzelf hier.


Haha zoiets heb ik ook gehad:)
Stage kinderen vroegen hoe oud is juf?
Maar ik verstond hoe lang is juf? :+
Werd een leuk gesprek overigens :)

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:28

Ik verwissel orgasme en organisme ALTIJD

Moos99
Berichten: 1675
Geregistreerd: 30-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:34

Heel wat jaren geleden gingen we simpel uit eten bij een grieks restaurantje met wat vriendinnen. We waren hier nog lekker jong en hadden nog maar weinig uit gegeten zonder onze ouders. Na het eten wilde we een toetje bestellen. We vroeger aan de ober wat ze allemaal hadden. Het waren maar drie toetjes ofzo waaronder een dame blanche. "wat is dat?" vroeg een vriendin van me. De ober legde het uit, ja vanille chocolade saus bla bla. Je weet het wel :D Nou we wilde er toch nog even over na denken of we wel een toetje wilde. Even later kwam hij terug om te vragen of we er uit waren. Waarop mijn vriendin zei "ja doe mij maar een dom blondje dan!"

:')

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 10:49

Mijn leraar Latijn vertelde ons gister dat er laats een krantenkop is geweest: " bisschop op non actief" inplaats van bisschop op non-actief.
Niet echt verkeerd verstaan ofzo maar wel iets wat anders geïnterpreteerd moest worden dan hoe het er stond :+

Telpeva

Berichten: 14762
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 11:17

Ik was als kind heel verbaasd dat cornflakes knapperige stukjes mais bleken te zijn. Bij 'cornvlees' wat ik verstaan had, had ik mij iets anders voorgesteld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 13:07

Een vriendin en ik hadden vroeger afgesproken om geen oliebol meer te zeggen maar 'snot'.
(Bond tegen vloeken had dus toch indruk gemaakt)

Zij kreeg van dr moeder op dr donder en zei SNOT!
Verstond haar moeder vanuit de keuken 'slet' :=
En toen mn vriendin zei dat ze snot zei geloofde e die moeder er natuurlijk niks van :')

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:42

'Had je helemaal geen strepen?' vroeg mijn moeder me toen ik vertelde dat het raam van de achterdeur zo schoon was dat ik even dacht dat 't glas er uit was. Waarop ik haar verbijsterd aankeek en vroeg 'Nee, waarom zou ik ramen gaan strijken?!? :o? '.


sonjim schreef:
Ik zeg soms ook dingen die ik niet bedoel. Een hand geven bij binnenkomst en dan graag gedaan zeggen bij voorbeeld, in plaats van goedendag.

Och ja, die keer tijdens oud en nieuw. Stond er ineens een hele menigte bij stal dus was ik al lichtelijk overdonderd en dan wil het nog weleens mis gaan. Heb de eerste persoon werkelijk elke mogelijke feestdag toegewenst behalve een gelukkig nieuwjaar :') .

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 15:46

Mij afvragen waarom mijn oom het had over de ovulatie van de man :?
Had hij het over de evolutie :')
Ik had ook nog gezegd; 'maar mannen ovuleren helemaal niet :?'

dioni

Berichten: 831
Geregistreerd: 05-08-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 18:19

Zo hoorde ik enige tijd geleden een reclame op de autoradio die het parfum "abcesje" aanprees. Wie noemt zijn nieuwe luchtje nou Abcesje?!?
Bleek te gaan om Obsession....

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8347
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:46

Ik was met een vrienden groep naar horse event gegaan. S'avonds gingen we naar de mac omdat we nog honger hadden.
er stond een vader met kind naast ons te bestellen. Het jongetje was nog jong en had nog nooit van Engelse uitspraak gehoord. "Papa, ik wil graag een k** ter punder" >;)
bleek later dat het een "quarter pounder" was :Y)

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:05

Ik had gister ook even een WTF-momentje. :')

Was met zoontje in de wandelwagen naar het winkelcentrum geweest en op de terugweg vond zoontje dat we aan de andere kant van de straat moesten lopen op de andere stoep. Dus ik zei tegen hem: "Wil je aan de andere kant lopen? Dat is goed, we zullen zo oversteken!" Precies op dat moment passeerden we een onguur type (laat ik m zo maar omschrijven), die liep dus richting winkelcentrum.

Hij draaide zich om en kwam op me af: "HEB JIJ PROBLEMEN OFZO! DOE EENS HEEL RAP NORMAAL!" Ik had niet eens de mogelijkheid om te schrikken ofzo want ik zat werkelijk met een heel erg groot vraagteken op mn hoofd. WTF? :?

Toen ik m vroeg waarom hij dacht dat ik ergens problemen mee had zei ie dat ik tegen hem gezegd had dat hij maar aan de andere kant van de straat moest gaan lopen. Ah, mijn euro viel! :)* "Zoiets zei ik inderdaad, zei ik, maar ik had het niet tegen jou! Ik had het tegen mijn kleine man. Hij wilde graag op de andere stoep lopen dus wij gaan zo oversteken. Ik heb werkelijk geen enkel probleem met jou op deze stoep. Al kom je kruipend, huppelend of hinkend voorbij, ik vind het het prima! +:)+ "

'Oh, uhh, sorry dan maar. Dan had ik je verkeerd verstaan....' :o

:evaw: Dag meneer onaardig!

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 12:00

Haha die had niet zijn beste dag :+

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 15:21

Toen ik nog op de kleuterschool zat en het was sint-maarten en wij gingen met de hele klas in het donker door de straten lopen met de lampionnen en we moesten liedjes zingen , zong ik altijd : ik loop hier met mijn lantaarnpaal := ipv lampion. :D

janneke_S

Berichten: 335
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:15

Op stal hebben we vlas liggen en ik was vanmorgen, samen met een ander meisje die ook op stal helpt, de stallen uit aan het mesten. Een van de paarden krijgt het voor elkaar om alles aan de kant te gooien op allerlei hoopjes dus zij zegt tegen mij: 'het lijkt hier wel een berggebied'
Dus ik vraag aan haar 'waar ligt een berg wiet?'
Toen moest ze wel lachen :')

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:38

NynkeMarit_x schreef:
Mijn leraar Latijn vertelde ons gister dat er laats een krantenkop is geweest: " bisschop op non actief" inplaats van bisschop op non-actief.
Niet echt verkeerd verstaan ofzo maar wel iets wat anders geïnterpreteerd moest worden dan hoe het er stond :+

Dat was Paus op non actief. En dat had idd moeten zijn Paus op non-actief.

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:37

Sammie schreef:
NynkeMarit_x schreef:
Mijn leraar Latijn vertelde ons gister dat er laats een krantenkop is geweest: " bisschop op non actief" inplaats van bisschop op non-actief.
Niet echt verkeerd verstaan ofzo maar wel iets wat anders geïnterpreteerd moest worden dan hoe het er stond :+

Dat was Paus op non actief. En dat had idd moeten zijn Paus op non-actief.


Paus zonder celibaat :+

NynkeMarit

Berichten: 626
Geregistreerd: 16-05-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:54

Sammie schreef:
NynkeMarit_x schreef:
Mijn leraar Latijn vertelde ons gister dat er laats een krantenkop is geweest: " bisschop op non actief" inplaats van bisschop op non-actief.
Niet echt verkeerd verstaan ofzo maar wel iets wat anders geïnterpreteerd moest worden dan hoe het er stond :+

Dat was Paus op non actief. En dat had idd moeten zijn Paus op non-actief.

Ik heb m zelf niet gelezen en m'n leraar schreef m zo op t bord :+

Hillady

Berichten: 3940
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Drenthe

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:16

Ik lig dubbel van het lachen!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:26

Niet helemaal precies waar je naar vroeg in dit topic maar wel hilarisch was dat toen mijn schoonzusje voor het eerst thuis bij mijn ouders thuis kwam eten en mijn vader vroeg om haar het orgasme even door tegeven ipv de oregano. Zelfde schoonzus toen we het eens over rimpels in het gezicht hadden tegen mijn vader: u heeft best al veel rimpels in uw voorhuid ........waarna ze meteen rood aanliep en het verbeterde in voorhoofd want dat bleek ze eigenlijk hebben willen zeggen. Jullie snappen dat ze hiermee nog altijd zwaar gepest word in de familie hahaha

Anoniem

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:30

Laatst in de kroeg bestelde ik een shotje voor een euro. Zei de barvrouw 'een euro alsjeblieft'. Ik en degene die naast me stond verstonden 'tien euro alsjeblieft'. Schrok me rot, zoveel had ik niet op zak en is wel heel duur voor een shotje _O-

_Kyarah

Berichten: 111
Geregistreerd: 19-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:55

Ik verstond vandaag dat mijn vader "kom eens, viskop" zei tegen mijn paard :+. Misschien toch eens iets aan m'n gehoor laten doen :D.