Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 10:42

Hallo Bokkers ,

de naam van deze topic zegt al genoeg en ik denk dat er meer Bokkers bij zullen zijn die het mee hebben gemaakt.

Om met de deur in huis te vallen noem ik hier wat me over kwam. Vraag niet hoe ik erbij kwam , maar ik verstond het echt.

Eens waren er vrienden bij mij thuis en we besloten om bij de snackbar eten te gaan halen en toen de laatste zijn bestelling door gaf schoot ik kei hard in de lach.

Ik verstond : een stinkende k#tje ipv een sate kroket :D.

( jullie weten welke letter dat bij het # moet staan , maar ik wil het netjes houden )

Wie van jullie heeft er ook een leuke ? Brandt maar los zal ik zeggen !

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:11

Ik had het pas op een feestje.. een vriend van mij heeft pas een nieuwe vriend.. En er kwam een oud stalgenootje naar me toe, en die zei vind je ook dat hij op Edward Gal lijkt. Ik verstond, vind je ook dat hij altijd geil lijkt.. oeps :=

djuulsie

Berichten: 12789
Geregistreerd: 13-07-08

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:13

:') _O-

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:21

Ehm ja dat heb ik heel vaak en mijn collega ligt dan ook altijd helemaal dubbel. Maar ik kan er nu even niet op komen :( zodra mij wat te binnen schiet laat ik het weten!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 11:53

Gelukkig ben ik niet de enige :D

x _tico die is ook vet goed _O- _/-\o_ .
Lootje1991 , ik ben benieuwd .

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 21:17

Lootje1991 weet je al iets te vertellen ?

vandaag was het weer eens zover. Reed met een kennis en zei pak mijn tankpas , ik verstond kerkpas. :D
Laatst bijgewerkt door jansje73 op 04-12-14 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Berichten: 36657
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:18

Ik ben hier echt een monster in..

"Heb je mijn reactie gezien?"
hoorde ik
"Heb je mijn erectie gezien?"

Je kunt je voorstellen dat ik heel verbaasd keek..

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 21:20

Roosch schreef:
Ik ben hier echt een monster in..

"Heb je mijn reactie gezien?"
hoorde ik
"Heb je mijn erectie gezien?"

Je kunt je voorstellen dat ik heel verbaasd keek..


Hahaha die is vet goed. _/-\o_ _/-\o_ :D :=

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:21

Mijn zusje vertelde over een nieuwe vriendin die ze had leren kennen op school... Blinde linda.
Toen vroeg ik nogal verbaasd waarom ze een blind iemand die linda heette juist zo gingen noemen. Dat was toch sneu :? Bleek ze Belinda te heten en niet Blinde Linda...

Ondertussen zijn het beste vriendinnen al een jaar of 7... maar ik blijf haar Blinde Linda noemen, en ze vindt het nog leuk ook _O-

OdiEtAmo
Berichten: 5560
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:22

Ik las eens verkeerd

'Verdedig uw computer'
'Bevredig uw computer'

Uh? >;)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:24

Ik heb het heel erg vaak. Moet soms ook heel hard nadenken omdat wat ik denk dat gezegd wordt echt niet kan zijn gezegd ook. :') kan dan ook best met open mond glazig gaan kijken dan.

Soms zijn het hele stomme dingen zoals iemand zegt sinaasappelsap en ik versta sina gaat op stap :? .of volgende week dinsdag wordt dan voor een week dinsdag jaja. Dat soort dingen dus.

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:25

Pion schreef:
Ik las eens verkeerd

'Verdedig uw computer'
'Bevredig uw computer'

Uh? >;)

:') _O- _O-

Imagination

Berichten: 684
Geregistreerd: 14-07-12

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:28

Een vriend van me zei een keer "Kom je even naar de keuken". Ik verstond: Kom je even neuken? :+

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:29

Hier ben ik ook goed in!

Eentje die me te binnen schiet... Ging over de stagiair.

"Ja, zo leuk. Hij geeft niet om dikke titels."
Ik verstond tieten.... :Y)

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 21:29

Moet je deze horen , ook al is het van jarenlang geleden . Een hele goede vriendin ( uit het buitenland) kreeg een telefoontje van iemand die zich terug trok en wat verstond ik natuurlijk weer hij heeft zich afgetrokken. Ga dat maar eens uitleggen :D


ik ben soms ook heel erg in het horen van heel iets anders :o

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:32

Valkjelover schreef:
Een vriend van me zei een keer "Kom je even naar de keuken". Ik verstond: Kom je even neuken? :+


Zoiets heb ik dus gehad met een klant aan de telefoon. "wat is uw achternaam?" Klant: "Meuken"
Je snapt wat ik verstond en leg dan maar eens uit aan de klant dat je de achternaam niet helemaal snapt... :')

Imagination

Berichten: 684
Geregistreerd: 14-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:32

Anoli schreef:
Valkjelover schreef:
Een vriend van me zei een keer "Kom je even naar de keuken". Ik verstond: Kom je even neuken? :+


Zoiets heb ik dus gehad met een klant aan de telefoon. "wat is uw achternaam?" Klant: "Meuken"
Je snapt wat ik verstond en leg dan maar eens uit aan de klant dat je de achternaam niet helemaal snapt... :')

_O- :=

Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:33

Een vriendin van me had het over een Anime (Japanse tekenfilm serie) en die heet dus Kyoukai no kanata, ik verstond pepernoten piñata..

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:35

Valkjelover schreef:
Anoli schreef:
Valkjelover schreef:
Een vriend van me zei een keer "Kom je even naar de keuken". Ik verstond: Kom je even neuken? :+


Zoiets heb ik dus gehad met een klant aan de telefoon. "wat is uw achternaam?" Klant: "Meuken"
Je snapt wat ik verstond en leg dan maar eens uit aan de klant dat je de achternaam niet helemaal snapt... :')

_O- :=

Ja ik dacht serieus dat ik in de maling werd genomen door een radioprogramma ofzo... maar na 10 minuten was ik zo snugger om een andere spelling te proberen in het systeem... :')

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:17

Het valt mij op dat iedereen sexdingen verstaat... A dirty mind is a joy forever he _O-

Mizora

Berichten: 18098
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Je verstaat heel iets anders , dan wat er word gezegd .

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:23

Ik versta van alles. Tegenwoordig probeer ik dingen die subtiel gezegd moeten worden echt via schrift te doen. Dus op een kladje of smartphone doorgeven en dan in notities. Ik begin er niet meer aan.

Overigens, geen sexdingen hier.

Na poging 3 van een vriendin dacht ik het maar uit te schrijven om haar daarna de vertaling te laten geven. De context ben ik vergeten. De presentatie ging over Animal assisted interventions.

Ik verstond: tweet tjer
Ze zei: twitch

Meer voorbeelden heb ik niet, want ik vergeet ze altijd.

zimbabwe

Berichten: 2313
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:25

Ik hoor dagelijks dingen waarvan ik denk >;) .... meestal inderdaad dirty stuff, hihi..ik heb mezelf aangewend om eerst nog maar eens te vragen wat er nu precies wordt gezegd, want meestal klopt het toch niet helemaal met wat ik heb gehoord..

Wat ik ook heb gehad is eens na een telefoongesprek de naam verkeerd verstaan te hebben een vriend van mijn broer heel lang Babs genoemd (hij had ook nog eens een hele hoge stem) en hem gevraagd of dat zijn vriendin was...nu 15 jaar later gaat vriend Bart nog steeds door het leven hier als Babs, het vriendinnetje van mijn broer hihi Y;( Y;(

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:28

Heb dat laatst op school gehad, zat met wat medeleerlingen en een docent in het bijzijn van een patiënt. De patiënt vertelde over een huidaandoening die hij had, en dat het vooral op z'n hoofdhuid en in z'n gezicht voorkwam. Toen hij ineens over een uitbreiding bij z'n ballen begon, ben ik hem helemaal kwijtgeraakt. Wist niet dat die ziekte daar ook voorkwam. Zat al allemaal beelden in m'n hoofd te vormen hoe dat eruit zou moeten zien. Snapte er niks van, vooral toen hij erg preuts werd toen we vroegen of hij z'n shirt wilde uittrekken. En ik maar zitten met mijn serieuze-therapeuten-gezicht.

Had het er later over met een klasgenootje, bleek het over z'n Wallen te zijn gegaan :')

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:29

Vroeger kwamen ze een keer aan de deur voor kankerbestrijding, dus me ik haal me moeder vraagt ze wat het is 'ja iets met rattenbestrijding' :')

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 22:31

Ik had net gepind bij de slager maar het was nogal rumoerig, hoor ik de verkoopster vragen wil je het piemeltje erbij =:) dus ze ziet mij verbaasd kijken en vraagt lachend wat ik dacht dat ze zei, dus ik zei dat, bleek gewoon pinbon te zijn.
Gisteren was ik er weer en ze lag weer in een deuk.