Wie weet er dus een winkel waar ik achteraf kan betalen, als de schoenen goed passen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Die bruine zijn leuk moet ik zeggen en lijken winterproof.Brainless schreef:Bedenk wel dat de meeste online winkels willen dat nieuwe klanten de eerste x wel vooraf betalen.
Pas bij een volgende bestelling kan het dan achteraf.
Is er niet iemand waarmee je mee kan rijden naar een winkel?
Mijn ervaring is dat soms pas het 10de paar goed zit.
Maar zou mooi zijn als ik iets kon vinden wat ik nu al kon bestellen zodat ze er morgen zijn. 
Douce schreef:http://www.dolcis.nl/kinderen/jongens/22
TadaDie bruine zijn leuk moet ik zeggen en lijken winterproof.
Edit: Dolcis werkt inderdaad ook met Afterpay.

W_Empress schreef:Daar heb ik nog nooit wat besteld, en kan de eerste keer niet achteraf betaald worden
marleen_88 schreef:W_Empress schreef:Daar heb ik nog nooit wat besteld, en kan de eerste keer niet achteraf betaald worden
Dat is niet waar.
Ik heb eind oktober een armband besteld, mijn eerste bestelling ooit bij Wehkamp.
Ik heb aangevinkt 'betalen met acceptgiro' en die werd bij mijn bestelling geleverd, betaalde dus achteraf.
marleen_88 schreef:W_Empress schreef:Daar heb ik nog nooit wat besteld, en kan de eerste keer niet achteraf betaald worden
Dat is niet waar.
Ik heb eind oktober een armband besteld, mijn eerste bestelling ooit bij Wehkamp.
Ik heb aangevinkt 'betalen met acceptgiro' en die werd bij mijn bestelling geleverd, betaalde dus achteraf.
Citaat:Let op! Het voordeel van vooraf met iDEAL betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je kunnen leveren. Kies je voor een andere manier van betalen, dan kan het zijn dat we je om een (gedeeltelijke) vooruitbetaling vragen. Dit hangt onder meer af van de hoogte van het aankoopbedrag. We maken voorradige artikelen in dat geval gereed voor verzending zodra de vooruitbetaling binnen is.
Brainless schreef:Alleen bij lage bedragen kan dat.
En je hebt sowieso kans dat ze niet gelijk leveren, om te controleren of je bv wanbetaler bent (geweest).