Safari: link wordt geopend in nieuw tabblad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Safari: link wordt geopend in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 09:55

:wave:

Ik erger me rot en het lukt me niet om het te veranderen, dus misschien weet bokt raad!

Ik heb een Iphone 5 en sinds de nieuwste ios update gisteren, opent hij links die ik aanklik in een nieuw venster (ik internet met safari). Eerder werd de link gewoon in hetzelfde venster geopend en kon ik gemakkelijk een pagina terug swipen om weer in het topic te komen maar nu moet ik dus een tabblad dichtklikken en terug klikken op het vorige tabblad :(
Ik heb al in de instellingen gekeken van safari en daar wat in geklikt, maar tot op heden geen succes...

Iemand tips?

Ketly

Re: Safari: link wordt geopend in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:30

Kan je dan niet gewoon op het tabblad knopje klikken, en je vorige tabblad verwijderen? Is misschien iets meer werk, maar dan ben je wel je vorige tabblad kwijt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-14 18:18

Ketly schreef:
Kan je dan niet gewoon op het tabblad knopje klikken, en je vorige tabblad verwijderen? Is misschien iets meer werk, maar dan ben je wel je vorige tabblad kwijt.

Misschien snap ik je niet goed, maar dit lijkt me geen goede oplossing voor mijn probleem :D

Even als voorbeeld, ik zit in het nagellak topic en daarin staat een linkje van een lak die iemand heeft gekocht. Ik wil dan "klik", kijken, swipe terug naar het topic en verder lezen :)
Nu moet ik dus steeds een nieuw tabblad zien openen, de link bekijken, dat tabblad weer sluiten, het vorige tabblad aanklikken en dan ben ik pas weer terug in het topic :\

Ketly

Re: Safari: link wordt geopend in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 18:38

Oh ik snap het nu inderdaad wat beter. Dit is met de nieuwe update gebeurd? Misschien kan je eens googlen wat er allemaal geupdate is. Zo kan je zien wat het waarschijnlijk veroorzaakt heeft en is het makkelijker om het uit te zetten. Het is namelijk lastig om iets uit te zetten waarvan je niet weet waar je het moet vinden.