ik ga men verhaal hier even neerschrijven in de hoop dat ik me er beter door voel.
2013 is een rotjaar voor me geweest, mijn stiefvader overleed onverwacht en mijn vorige onbetrouwbare ex maakte het met me uit na een relatie van 3 jaar. Ik kwam effe heel diep te zitten maar in juni leerde ik via Tinder een mooie aardige jongen kennen en na wat gechat hebben we afgesproken. Op onze derde date viel onze eerste kus en ik was dolverliefd op hem (daar waar ik in eerste instantie erg twijfelde gezien hij 88 km van me vandaan woonde).
De eerste twee maanden waren fantastisch , we gingen samen op reis en hadden een heel leuke vakantie. Hij kwam af en toe naar mij (ik woon terug thuis bij mijn moeder omdat ze alleen gevallen was en het financieel ook voor mij makkelijker werd , ik ben 28 en er niet trots op maar had geen andere keuze) maar hij woonde alleen dus ik ging vaker naar hem toe. Allemaal niet zo erg omdat we daar ook meer privacy hadden.
Maar na de vakantie was ik de eerste moest ik in de ochtend heel erg vroeg gaan werken en ik wilde nog een lief briefje schrijven voor hem. Ik trok zen schuif open en ik vond er een doos met erotische massage-olie die er daarvoor niet lag helemaal bovenaan. Ik heb hem toen via telefoon gevraagd wat dat was want ik was helemaal van slag ( de bus was immers gebruikt) en hij heeft me gezegd dat hij dat van zijn ex heeft gekregen en dat die daar altijd al hadden gelegen. Maar de eerste keer als ik de schuif opengedaan had om een blad papier te nemen lag dat daar dus zeker niet bovenaan...
Ik heb het er toen wel bij gelaten want hij klonk wel oprecht maar mijn vertrouwen was wel wat gedeukt. Ook begon ik dingen te ontdekken over zen verleden waarover hij niet eerlijk was geweest tegenover mij (exen en dergelijke). Ik kreeg er steeds wel een deftig antwoord op maar je merkte dat hij het vervelend vond dat ik zoveel vragen stelde. hij was immers een erg gesloten persoon en ik ben heel erg open en erg curieus en nieuwsgierig zeg maar..
Hij is op een avond is met zijn vrienden op stap geweest (hij vroeg me wel mee maar ik kon toen niet want moest op concours erg vroeg de dag nadien) en was toen zo zat dat hij niet meer wist waar hij was en de nacht in de auto heeft moeten doorbrengen doodziek van de kater... Natuurlijk was ik superbezorgd want ik wilde niet dat hij zo nog zou rijden dus ik vroeg hem zijn vriend door te geven die nuchterder klonk om te zeggen dat ze hem naar huis moesten doen, wat ze dus niet gedaan hebben... de dag nadien kreeg ik telefoon om 9 u in de ochtend dat hij thuis was geraakt en ging slapen... Natuurlijk had ik veel vragen over die nacht en aangezien ik al erg onzeker ben over meisjes enzo want het loopt daar vol 'sletten' in die discotheken en hij wist van zichzelf dat hij een mooie jongen was... Nadien hebben we nog vele leuke momenten gehad maar altijd kwam er wel iets dat ervoor zorgde dat ik mij onzeker voelde en in het begin van de relatie mocht ik hem alles vragen dus dat ben ik dan ook blijven doen want hij zei zelf dat praten belangrijk was...
Begin oktober is hij dan van job veranderd en veranderde hij zelf ook helemaal. hij kwam nooit meer naar mij toe , ik moest altijd maar naar hem komen als ik hem wilde zien. hij kon me makkelijk een week niet zien. Ik liep dolverliefd als een puppy acher hem aan.. maar ik merkte dat hij afstandelijker begon te doen en ik heb hem vaak gevraagd wat er was.. Hij zei steeds dat er niks was en dat we na 3 maanden nu in een andere fase van de relatie zaten waarin de dolle verliefdheid wat door is en dat je meer gaat houden van en dat hij daardoor veel minder tot geen lieve berichtjes stuurde die hij bij de start van de relatie dagelijks stuurde naar me.Ik voelde me natuurlijk erg onzeker omdat hij zo weinig moeite deed en alle moeite van mijn kant kwam. ik vroeg me af waarom hij altijd zoveel zat te whatsappen en met wie hij zoveel stuurde maar kreeg er nooit een antwoord op. Vaak zei hij via telefoon dat hij ging slapen en dan zat hij nog een uur te appen met zen vrienden.. Niet leuk om zo afgescheept te worden met de woorden ik ga afleggen want ga gaan slapen.; en als je er dan iets over dierf zeggen werd hij erg boos. ook had hij veel geheimen voor me , zo heeft hij een keertje 600 euro cash geld afgehaald bij de bank en mocht ik niet weten waarvoor dat diende ( de dag nadien was hij thuis en toen ik in de avond terug bij hem was was het geld op).. natuurlijk begon ik me vragen te stellen van waar is dat geld voor nodig geweest , zit hij aan de drugs?... weet ik veel wat.... zeker omdat hij toen al zo afstandelijk deed.. maar ik heb het hem nog een aantal keer gevraagd maar hij wilde niet antwoorden dus heb ik het er uiteindelijk nog maar bij gelaten.
vorige week dinsdag zijn we nog gaan skiën in landgraaf zodat ik volgend jaar mee op wintersport zou kunnen en vrijdag ben ik nog mee met hem en zijn ouders gaan eten voor zijn vader zijn verjaardag. Maar dinsdag krijg ik plots via whatsaap een berichtje dat hij zijn twijfels heeft over ons en dat hij vond dat het niet meer goed ging ( terwijl het naar mijn mening juist terug beter ging want ik was erg men best aan het doen hem te vertrouwen en niet jaloers te zijn). en dat hij wilde stoppen met de relatie omdat hij me niet meer graag zag en dat hij daar al een maand mee rond liep en er nooit een woord over gezegd heeft. dat hij geprobeerd heeft en moeite heeft gedaan om het gevoel van graag zien te doen terugkomen maar dat het gewoon gewoon niet lukt...
's avonds is hij nog heel arrogant al mijn spullen komen terugbrengen en hij heeft gezegd ik ben niet gekomen om me de les te laten spellen. alles is al gezegd aan telefoon , het is er niet meer... Heeft amper uitleg gegeven en zo plots als hij in men leven was gekomen, zo plots was hij ook weer verdwenen.. En hier blijf ik nu achter volledig gebroken van verdriet want ik zag hem echt doodgraag en heb echt alles voor hem gedaan ... Ik heb hem wss teveel verstikt met al mijn vragen en dergelijke maar dat was omdat ik voelde dat er iets was en hij heel gesloten deed... ik wilde gewoon wat aandacht , die hij wel de hele tijd aan zen facebookvriendjes en appvriendjes kon geven , maar dan niet aan mij....
En de laatste dagen heb ik daar een paar keer men hart over gelucht tegen hem en hij zei altijd het is goed .. en als ik nadien vroeg of hij boos was , zei hij altijd da hij niet boos was of dat het ni erg was en dan plots onverwachts maakt hij het uit.. Ik blijf echt gebroken achter omdat ik echt dolverliefd op hem was ondanks dat hij mij niet altijd even respectvol behandeld door amper meoite te doen voor mij en mij de hele tijd achter hem te laten lopen als een hondje...
dat zou iets zijn waar je aan kan werken in je volgende relatie. In elk geval veel sterkte!
) en gisteren appte hij me plots en ik was aan het rijden. ik had wel gezien dat hij gestuurd had maar had geen zin om direct te antwoorden zoals ik vroeger altijd deed , en anderhalf uur later kreeg ik een berichtje via FB of mijn whatsapp miss niet meer werkte omdat zen berichtje precies niet gelezen werd ... En hij dacht dat zen gsm stuk was...
Hij is het duidelijk niet gewend van te wachten op mijn antwoorden... en bleef hij me sturen. Hij stelde zelfs voor om nog met me mee te gaan voor het plaatsen van mijn tatoeage bij de tattooshop bij hem in de buurt ( ik woon ver van hem af) ( die afspraak had ik in september al gemaakt maar ik als schijtluis durf niet alleen gaan ) want hij moest toch nog heel wat verlof opnemen .. Ik heb gezegd dat dat heel vriendelijk was van hem en dat ik akkoord was .. het is nog 14 dagen vooraleer ik hem terugzie en tegen dan zal ik me nog wel beter voelen en dat zal dan ook de laatste keer zijn. Nu komt het mij is goed uit dus dat aanbod ga ik niet afslagen want anders moet ik alleen gaan en dat durf ik echt niet... het zal pijn doen, maar de tatoeage ongetwijfeld nog meer