Ik doe de pabo en loop sinds begin november stage in groep 1-2. Ik heb een hele leuke, lieve, vriendelijke en gezellige mentor die mij heel vrij laat in wat ik wil en moet doen.
Het enige nadeel is dat ze met enorm veel vertraging antwoordt op vragen van mij.
Ik heb morgen een observatie van mijn stagebegeleider en wilde tijdens die observatie een klei-activiteit doen.
Afgelopen maandagochtend heb ik gemaild of er grijze klei aanwezig is in de school.
Dinsdagnacht krijg ik antwoord dat ze vandaag zou kijken. Prima, ik verwachtte in de loop van de dag dan een mailtje of appje. Ondanks een mailtje en een appje nog erachteraan heb ik helaas geen antwoord gekregen, waardoor ik nu snel-snel nog een andere activiteit voorbereid heb, maar niet degene die ik graag wilde doen.
Ik heb een stageactiviteitenplan waarin dus mijn planning voor activiteiten al bekend is. Deze heeft zij ook gekregen en zij had dus kunnen weten/wist dus al ruim van tevoren dat ik deze activiteit wilde doen.
Nu ben ik natuurlijk 1ejaars pabostudente en stagiaire en wil ik niet belerend overkomen als ik het met mijn mentor bespreek.
Maar, hoe doe ik dat goed? Ik vind namelijk wel dat ik in mijn gelijk sta dat het wel zo prettig is om communicatie te onderhouden en dat wanneer zij tegen mij zegt dat ik vandaag een antwoord kan verwachten, ik daar ook op kan rekenen binnen normale tijden (en niet dat ik pas om 11 uur vanavond een mailtje krijg dat er wel/geen klei is)
Wie kan mij helpen hoe ik dit goed formuleer?
Na de lestijden is er sowieso een moment waarop ik met haar de dag bespreek dus dan kan ik het opbrengen. Ik weet alleen niet hoe
(t is een hoop chaos op de opleiding)
Succes met je opdracht. Bij mij beoordeelde mijn SLBer samen met mijn mentor. Dit is wel apart hoe kan iemand in een uurtje observeren bepalen hoe jij het doet....