Wasmanden, sokkenclips, haha maar ook oorbellen en een fleecedeken met zo'n bont binnenkant.
Verder ga ik nog vragen: Waxblokjes met geur van de Xenos (Vanille), Navulbare gasaansteker in rvs om de kaarsjes mee aan te steken, Tony's Chocolony's Puur met Kersen, Haarspeld bij de Six, Paars oogpotlood bij de Yves Rocher, kaasrasp met bakje eronder, bij de kookwinkel, uitsteekvormpje van een puzzelstukje, ook bij de kookwinkel.
Dat was het weer geloof ik haha. Eerste lijst is voor de 'grote' kadootjes met Sinterklaas, voor 20 euro zeg maar.
Tweede lijst is voor nog een klein 5 euro kadootje voor Sinterklaas en eventueel nog wat kerst kadootjes.
Sint vraag ik kleine dingetjes. Kraskalender Yankee candle Iets van lush
Rond kerst wil ik een nieuwe telefoon kopen. Waarschijnlijk is dat wel van m'n eigen geld.
Ghostattack
Geplaatst: 18-11-14 17:31
Spulletjes voor mijn kamer in Amsterdam! Gewoon alle kleine dingetjes En ik zou heel graag wat Xbox One spellen willen of een extra controller, maar dat is niet bepaald goedkoop.
En december kraskalenders
Eline_S_S
Geplaatst: 18-11-14 17:32
Ik wil heel graag een nieuw zadel voor mijn paard aangezien mijne helemaal verkleurd en gescheurd is. Maar mijn ouders willen geen nieuwe kopen zolang hij nog veilig is.. Dus kan mijn cadeautje waarschijnlijk wel vergeten helaas, maar als nog staat dit op mijn verlanglijstje En natuurlijk dekje, halster, deken etc. Ohja geurtjes horen er ook wel bij
Moest gisteren mijn lijstje indienen voor ons kerstfeestje. Moesten cadeautjes van ong. €30. Zo lastig!
Heb er dus maar twee cadeaubons opgezet. Eéntje van een fotografiewinkel in de buurt (ben aan het sparen voor een nieuwe body en lens) en ééntje van het winkelcentrum..