Wat is voor jou het kerstgevoel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Wat is voor jou het kerstgevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 21:17

Iedereen zegt het altijd tegen mij. "Ik heb zo zin in kerst! Lekker dat kerstgevoel".

Wat verstaan jullie onder het kerstgevoel?

Ik ben zelf niet zo van feestdagen. Maar voor mij is het kerstgevoel dat je even de zorgen die je hebt uit je kop kunt denken en gezellig met je vrienden/familie/dieren zit.

Anoniem

Re: Wat is voor jou het kerstgevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:20

De rust, ontspanning, en vooral de gezelligheid rondom kerst! Lekker met zijn allen samenzijn, genieten van het afgelopen jaar en de jaren die er nog aan komen. :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:23

Ontspanning, liefde, rust, tevredenheid.. Eigenlijk allemaal fijne gevoelens om te delen met de mensen waar je van houdt!

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:49

De sfeer die er hangt door alle optimistische mensen, de lichtjes, de kou als je buiten bent, de warmte als je binnen bent, de warme chocolademelk met slagroom, en als het wit buiten is <3 wauw. Perfect. Goed de kans is klein maar ieder jaar hoop ik er op, brengt ook een beetje sfeer met zich mee

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:51

Gezelligheid en ontspanning <3

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:43

Het feit dat alle bedrijven tot stilstand komen, inclusief het onze, zodat we echt, echt vrij hebben. En dan de hele familie bij elkaar, hapje, drankje, het afgelopen jaar doornemen en stilstaan bij het feit dat we het allemaal goed hebben.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 21:46

Dan mag ik weer home alone kijken. :+

Grapje, oke het is wel een van de redenen. Maar het gaat mij om de gezelligheid, lekker uiteten, kerstboom, de sfeer in huis, kerstfilms en de lelijke kersttruien :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:27

Gezelligheid, de sfeer van de kerstboom in huis, de melige kerstliedjes die we altijd heel hard mee blehren, serious request als opwarmer voor de feestdagen, dat ik zo dankbaar ben dat ik het nog steeds elk jaar met mijn ouders kan vieren (mijn oma is afgelopen jaar de dag na kerst plotseling overleden, dus dan sta je daar dit jaar toch even extra bij stil ) en het feit dat ik vakantie heb is ook altijd goed :))

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:28

Kerstboom, sneeuw (alleen in de vakantie :')), warme chocolade melk, cadeautjes en kerstdiner met vrienden.
En natuurlijk alle kerstliedjes op de radio en de versierde winkels/huizen.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 22:30

De kerstboom, de gezelligheid en heerlijk op de bank kerstfilms kijken in mijn foute kersttrui met een heerlijk kopje thee of een mok warme chocolade melk. En het liefst dat wanneer het buiten lekker sneeuwt!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 18:09

sneeuw, kerstboom,kerstlichtjes en kersliedjes met warme chocolademelk :D
alleen sneeuw is hier alleen niet altijd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 18:14

Voor mij begint het ultieme kerstgevoel altijd een stukje voor kerst. Dronken worden op gluhwein met mijn beste vrienden, sneeuw, rode wangetjes in de kou en dan binnen lekker opwarmen. Gewoon de algehele sfeer die in de 'stad' heerst rondom de feestdagen vind ik echt fantastisch!