Step ipv fiets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Step ipv fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:05

Alleen ik kan dit bedenken :') , ik heb dit jaar 3 fietsen versleten allen problemen met de ketting . 1 fiets was 7+ jaar en de rest had ik pas net in bezit. Nu ben ik spuugzat dat gedoe , dus ik dacht ik haal voor de kleine tochten naar het werk etc een step _/-\o_ . Maar is het al 100 kilo reus van 22 jaar wel porum? of is het kinderachtig? Ik kan hem op het werk binnen wel neerleggen geen haai die er naar kraait (post gewoon bij de uitgang leggen , een inklapbare zou kunnen)

Ik had al wat gekeken en een inklap stepje is er al voor 50 euro , dat zou ik al uitgegeven hebben aan mijn fietsen..

http://www.decathlon.nl/step-town-3-wit ... #avantages

Zo ben ik kinderlijk hiermee? , werk is 10 minuten fietsen dus met step ook wat. Zweet ik niet teveel? , wil niet zeiknat aankomen..

Zou zowieso pas volgend jaar kunnen , wel orienteren waard want ik ben het vertrouwen in fietsen wel kwijt :')

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:09

Het lijkt mij ontzettend zwaar :') Ik denk dat het best zou kunnen, maar dat fietsen wel wat minder moeite kost. Weet nog wel dat ik een aantal jaar geleden weer eens ging steppen, viel zwaar tegen :Y)

AmyII

Re: Step ipv fiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:11

Àls je ooit gaat steppen zou ik voor een step met grotere wielen gaan. Bij steps met kleine wieltjes moet je veel meer steppen namelijk en ze blijven minder lang doorrollen terwijl een 'grote-mensen' step lang doorrolt.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:15

Rosanneh1 schreef:
Weet nog wel dat ik een aantal jaar geleden weer eens ging steppen, viel zwaar tegen :Y)
Dat was mijn ervaring ook, even voor de gein een paar op een step en een paar op de fiets een blokje om. De fietsers hoefden amper te trappen en de steppers stepte zich suf. Steppen valt sindsdien voor mij dus onder sporten :+

Het zal zeker schelen wat voor step je hebt, maar die zullen dan duurder zijn. Die in jouw link heeft kleine wielen, er staat ook specifiek bij voor korte tochtjes in de stad. Ik zou doorsparen voor een fatsoenlijke fiets, die moeten echt langer meekunnen dan een paar maanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:16

Mijn broertje stept heel zijn studententijd door. Hij gaat overal heen op step of longeboard.
Hij heeft trouwens een kleine step die je makkelijk op klapt. Met kleine wieltjes.

faunty

ik denk dat je beter naar zo'n sport step kan kijken , die rollen veel lekkerdere en gaan veel langer mee.
typ maar eens op google sport step in , bij stepshop hebben ze ze ook zie ik net

Anoniem

Ik step niet, maar longboard altijd van het station naar de uni. Ik vind het erg fijn om onafhankelijk te zijn van het ov vanaf daar en het oneindig zoeken naar je fiets! Het is wel flink warm, dus je mag best wat kouds aantrekken wil je niet kletsnat op je werk komen := Maar met een dunne, spatdichte, winddichte ademende jas ipv m'n wollen winterjas gaat het prima! Verwacht dat dat met steppen ook wel zo is.

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:17

Tegenwoordig heb je space scooter steps. Daarmee kan je best snel en hoef je veel minder te doen als met een gewone step. Misschien is dat een optie voor je.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 21:18