Avondwandeling in brabant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Avondwandeling in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 19:58

Hoi bokkers,

Ik had met een vriendin het idee om een onbekende mooie stad/dorp te bezoeken en daarheen te rijden, een avond wandeling te maken en warme chocomelk/thee te drinken. (Dit omdat ik moet oefenen met auto rijden en we eens wat anders maar toch simpel willen doen).
Nu is het natuurlijk al vroeg donker, de natuur in is dus niet zo handig. Mij lijkt het niet zo handig te lopen hanessen in de grote steden met parkeergarages en duur parkeergeld.
Er zijn natuurlijk ook al zat super kleine dorpjes waar het ook knus en mooi is!

Hebben jullie tips? Ik woon in omgeving eindhoven, vanaf daar max een uurtje rijden enkele reis :)

Groetjes Chantal

KimL86

Re: Avondwandeling in brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 20:13

Heusden? Is mooi, ik weet alleen niet of daar Savonds iets te beleven valt.

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 07:27

De strabrechtse heide

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 07:32

Heeze, bij de strabrechtse heide idd! Alleen over de hei is niet makkelijk lopen in het donker haha :) ik rijd altijd paard daar op de hei
Prachtig gebied en met de auto makkelijk te bereiken, en een grote parkeerplaats aan het begin van de hei. Ook zit er op zaterdag en zondag een terrasje :)

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 07:56

Woudrichem de vesting maar weet niet of er s avonds idd wat is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 08:17

Als je nog een paar weken wacht heb je straks weer de lichtjesavonden in verschillende dorpen, ivm kerst :) Dan worden de dorpen versierd met kerstdingetjes, erg leuk en gezellig! En daar is ook wel warme chocomelk de krijgen :D
Ik weet alleen niet precies welke dorpen meedoen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 08:32

Kom een keer naar Valkenswaard als het koopavond is! We zijn niet zo groot maar wel gezellig, leuke cafés en in de winter een schaatsbaan op de markt, ook heel gezellig

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 13:00

Jup valkenswaard, heeel erg gezellig. Genoeg leuke cafe's, gezellige terrasjes en wat pablo al zegt ze schaatsbaan komt weer binnenkort is altijd gezellig :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 18:31

:j dank je wel voor alle tips!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-14 20:03

Op dit moment is GLOW in Eindhoven, je moet wel van drukte houden :+ Vind Oirschot en Hilvarenbeek zelf 2 ontzettend mooie historische dorpen, alleen valt daar avonds niks te beleven en te zien :P Oirschot is een kwartiertje rijden vanaf Eindhoven en Hilvarenbeek een klein half uurtje (tegen Tilburg aan)

Voorgaande jaren hebben ze in Oirschot wel altijd een schaatsbaan gehad in de winter op de markt, weet alleen niet of dat dit jaar nog door gaat :\ Heb er een aantal dingen over in zien staan in 't gemeentekrantje.