Flirten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Flirten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-14 22:58

*\o/* *\o/*
Ik ben helemaal in de flirt-mood de laatste dagen en vind het heel leuk andere verhalen te lezen!
Wie flirt er veel, wanneer, met wie, hoe, etc? Nog leuke flirt-bloopers?

Ik vind flirten zoooo leuk! Heel vaak durf ik niet eens goed :') , maar langzaamaan krijg ik het een beetje onder de knie. Maar tips zijn nog steeds welkom :D Flirten met anderen vind ik leuk omdat het spannend is, je er een goed gevoel van krijgt en het een nog beter gevoel geeft als de ander terug flirt :D

Dus.. Barst maar los met jullie flirt-verhalen :):)

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:06

Ik bak er vrij weinig van, dus vrees dat je aan mij weinig hebt.
Ik ben vooral heel erg lomp :+ Heb het a. niet in de gaten of b. weet mij geen houding en kijk vrolijk gewoon de andere kant op :Y)

Maar vind verhalen altijd wel leuk.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:06

Hmm ben benieuwd naar andere verhalen haha.

Zelf ben ik niet snel echt bewust bezig met flirten maar als ik dat wel doe, dan ga ik er ook voor. ~~}>
Ben niet snel gecharmeerd van een jongen en moet vaak iemand wat langer kennen wil ik er echt zin in hebben. Meestal ben ik dan wel van het aanraken, af en toe strelen of iets in die richting. En als je in en kroeg staat gewoon doen alsof je het niet hoort zodat je goed tegen hem aan kan staan en je armen half om hem heen legt en nog is goed vragen wat ie ook alweer zei. Werkt altijd. :))

Barbabientje

Re: Flirten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:07

Oeh ik hou van flirten! :D

Ben er ook stiekem wel heel goed in _O-

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 23:12

Jaa leuk! Ik ben een ras flirt :D
Kan niet echt uitleggen hoe of wat ik doe, maar ik hou van oogcontact maken, een praatje aanknopen en inderdaad lekker aanraken :))

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 00:28

Barbabientje schreef:
Oeh ik hou van flirten! :D

Ben er ook stiekem wel heel goed in _O-

Goed geworden of was je direct goed?

Ik ben vaak ook lomp hoor, haha. Dan heb ik heel niet door dat een man probeert te flirten. Of ze moeten ineens heel duidelijk worden, haha. Vanmiddag nog zo'n voorbeeldje (kan niet hier ivm minderjarige bokkers :=) en dan achteraf denk ik :)* hij flirtte! En hij was nog ontzettend obvious ook. Ik heb wel wat terug geflirt maar niet echt, zonde dan.

Flirten jullie alleen met mensen die jullie aantrekkelijk (of iig een beetje) vinden of ook met mensen die je ab-so-luut nooit aantrekkelijk zou kunnen vinden?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:34

Ik lees mee, ik heb echt geen idee hoe je moet flirten (dank u autisme :') ). Omslachtig gedoe, zeg het gewoon. Ik ben wel benieuwd :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:36

Ik flirt alleen met mannen die ik aantrekkelijk vind en zie zitten voor ''meer.'' (zoenen etc.)
Heb al eerder een verkeerde indruk gewekt met gewoon heel vriendelijk zijn en liever niet meer haha. Vooral als je in een relatief kleine stad woont waar veel mensen je kennen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:45

Haha neah ik flirt met iedereen gewoon omdat t kan :')
Heb het soms ook niet altijd door dat ik het doe hoor O:) Meestal gewoon beetje ondeugend erbij kijken doet een hoop... :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 02:09

Ik doe het vaak per ongeluk als ik aardig wil zijn :') Gewoon een beetje shinen met mijn ogen I guess :=

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 02:13

Ik bak er niks van :') ik ben veeeeelste verlegen.
als ik er een paar op heb, heb ik opeens de grootste mond, maar anders echt niet xD

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 02:16

Oh heeeerlijk, ik hou er echt van :') Al is het maar oogcontact, al is het maar om een lange treinreis wat boeiender te maken :)) Alleen heb ik geen stop-knop waardoor ik dan opeens met een boel telefoonnummers en namen zit van mannen die ik toch nooit meer wil zien :))

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 08:21

Ik denk ook dat 'natuurlijk' flirten het beste werkt. Geforceerd doen werkt juist niet :=
Zelf flirt ik alleen met mannen die ik echt aantrekkelijk vind die ik ergens wel aantrekkelijk vind. Niet met mannen die ik echt totaal onaantrekkelijk vind.

Krijg jij zo snel telefoonnummers dan BaileyMix? :oo Doe je goed :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 09:14

Lol telt virtueel flirten ook? _O- That, i like.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:46

Ik flirt onbewust geloof ik. Mannen denken altijd dat ik meer bedoel maar ik ben gewoon vriendelijk. 1 keer echt bewust geflirt, op het werk was een jongen/man waarmee ik toch enkele maanden overdreven veel oogcontact maakte en er echt een spelletje van aan het maken was.

Nu is het mijn vriend haha ;)

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:49

Ik ben heel slecht in flirten en heb het ook niet door als een man met me flirt. Hoe ik aan kerel ben gekomen is nog steeds een raadsel haha :+

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 10:58

Ik ben ook een ras flirter, ik hou ervan!
Wel met mannen die ik aantrekkelijk vind, of op z'n minst iets leuks vind hebben :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 11:08

Jaa leuk flirten!

Dpnderdag avond wezen stappen en een poging gedaan de barman te versieren. Op een viltje geschreven 'we vinden jou leuk!' (Ik en huisgenootje) en aan hem gegeven.
Bij t volgende drankje zei ie 'ik vind jullie ook leuk en 2 super toffe dames, maar helaas heb ik een vriendin'.
Jammer de bammer haha.
Maar ik vind dat soort acties altijd zo leuk om te doen :p

Flirten met iemand die ik echt zie zitten vind ik trouwens wel heel moeilijk haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 14:39

Dat lijkt me naar, onbewust flirten! Kan denk ik best voor flinke misverstanden zorgen :=

Stoer Zwitsal! Ik zou dat echt niet durven :=

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:19

Haha hier nog één die erg goed is in onbewust flirten. Ik heb blijkbaar nogal een spontane uitdrukking als ik vrolijk en vriendelijk doe, wat soms voor verwarring kan zorgen. Zo ook een keer een groep jongens bij walibi halloween waar we daarna niet vanaf kwamen. En mijn moeder en zus maar lachen.... ik gewoon vriendelijk een gesprek hebben dacht ik. Vervolgens ook echt nog een paar weken 'last' gehad van één van die jongens op msn, toen toch maar even duidelijk verteld dat ik gewoon aardig deed en geen bijbedoelingen had. Duurde even voordat hij de hint snapte haha.
Tja en op dit moment hoogzwanger dus dan is het al een stuk minder aantrekkelijk, maar kreeg laatst wel weer te horen dat ik helemaal straalde (vrouwelijke collega van man). Terwijl ik toch niet echt overdreven vrolijk was, stelde me gewoon beleefd en vriendelijk op.
Tja flirten vind ik nog steeds wel grappig, maar dan blijft het echt bij het onschuldige flirten. Ik ben nu getrouwd en straks ben ik moeder, dus dan vind ik dat niet meer kunnen ;). Maar soms kan onbewust flirten echt heel lastig zijn.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 18:19

Zwitsal schreef:
Jaa leuk flirten!

Flirten met iemand die ik echt zie zitten vind ik trouwens wel heel moeilijk haha

Dit heb ik ook wel...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 18:22

lieveli schreef:
Ik doe het vaak per ongeluk als ik aardig wil zijn :') Gewoon een beetje shinen met mijn ogen I guess :=

dit :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 21:04

Zo zeker? _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 21:08

Haha jezus, wat heb ik net gezien? :')

Als ik flirt dan plaag ik vooral denk ik. En gewoon glimoogjes opzetten, ja weet ik veel. Mijn lief vindt ook dat ik glimoogjes heb, ik zal eens vragen of hij een foto wil maken.

:')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 21:32

Jouw lief? :p :p ;) ;) haha