als eerste: als dit verkeerd staat graag verplaatsen
nou ik moet even mijn ei kwijt.
Mijn ouders willen al een tijdje verhuizen naar een wat ouder huis (vinden ze mooi)
nu is mijn probleem dat ik mij in oude huizen vaak niet op mijn gemak voel en dat het mij benauwd.
nu hebben ze een huis gevonden (oud) en daar zijn wij gisteren wezen kijken. wij wonen nu in een woonwijk (heel groen) met veel rust en dat vind ik heel prettig. het huis waar we zijn wezen kijken staat aan een hele drukke weg met alleen een stoepje ertussen. van binnen is het heel hokkerig terwijl we open gewend zijn...de tuin is heel groot maar rechts van de tuin is een autoreparatieschuur (constante herrie) aan de andere kant kijk je pal tegen een flatgebouw aan en links staat een enorme kerk. ik heb al vanaf het moment dat we binnen zijn geweest tot nu een enorme brok in mijn keel. en ik voel mij erg benauwd daar binnen. mijn ouders zijn er helemaal weg van.
ik ben echt heel bang dat we daarheen gaan verhuizen....en ik ben bang om mijn vertrouwde prettige rustige omgeving te verlaten...
ik weet dat het allemaal heel egoïstisch klinkt maar zo steek ik niet in elkaar...het is meer dat ik me er erg depri en verdrietig bij voel en het allemaal niet meer weet...
heeft iemand tips voor mij hoe ik me er minder rot door ga voelen of ideeën hoe ik er misschien wat vrolijker tegenaan ga kijken.
als we hier gaan wonen moet mijn paardje ook van zijn vertrouwde plek en vriendjes weg..

Die tijd dat jij bij je ouders woont heb je je aan te passen. Mijn ouders en ik zijn ook verhuisd van een plek waar ik heel gelukkig was naar een plek waar ik absoluut tegenop zag. Maar mijn ouders betalen, dus hun keuze.
).